Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20969Ne doručení baliku Dr 3151345544U

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Romana Klimova

Znění stížnosti

Dne 18.1.prisla sms o dorucovani baliku I mail. Cekala jsem cely den q nic. Az 20.00 ze se omlouvaji, ze z technickych Duvodu nemohl byt balik dorucen.
Dne 19.1.prisla opet sms o dorucovani baliku I mail. Zkousela jsem pres net dat doruceni na pondeli na 22.1.protoze jsem byla v praci. Neslo to nabidla mi to pouze zpoplatneny do of na jinou adresu, Nebo ulozeni na jiné poste. Volala jsem ridici, byl vstricny, ze je to vina posty, ze mi to doveze do prace totez mesto. Cekala jsem do vecera vecer opet z technickych Duvodu neslo dorucit.
Dnes 22.1.jiz v 5 rano mail q v 7 rano sms o dorucovani. Jsem po nocni nesla jsem spat, ze ho konecne dovezou. V poledne jdu do schranky a Tam ze 19.1. Balik ulozen na poste. Jak muze byt od patku na poste, kdyz mi prislo dorucovani. Volam na to cislo, ridic nic nevi, to byl kolena a balik tu nemam. Na postu sw nemohu dovolat msji pauzu od 11-13. Na netu sw objevi udaj balik ulozen 22.1.nak je to mozne?
Porad sw Posta zdrazuje, dostanou pridano a za co. Tohle resim uz po ne kolikate.jdu zase zkousel za chvili postu. KDE se nam dostane od volani?
Klimova Romana


Produkt

Balik do ruky


Požadované řešení

Z jedna napravu, tohle nejde takhle jde o Melnicko q zde se to deje stale


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 13:13, před 7 lety

Služba Balík do ruky garantuje dodání během následujícího pracovního dne. Pokud tento příslib nebyl dodržen, ačkoli adresát se po celou smluvenou dobu nacházel v místě bydliště, nebyly dodrženy podmínky garantované českou poštou, má proto spotřebitel právo na navrácení části dopravného dle čl. 55 poštovních podmínek, konkrétně rozdílu mezi cenným balíkem a balíkem do ruky dle platného ceníku České pošty dostupného zde https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/kompletni_cenik.pdf/528acb00-cbab-450e-8a94-90add1cf405b.

Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.