Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
ještě jednou žádám o pomoc. Zaregistrovala jsem se na seznamce be2 již před rokem bohužel jsem si nepřečetla jejich smluvní podmínky. Takže mi z účtu odcházeli peníze a já o ničem nevěděla cca 1 rok. Nedávno mi dorazil email že společnosti be2 že dlužím 2545,- za jimi poskytované služby.
Začala jsem vše řešit poslala peníze abych zbytečně neměla nějaké problémy a odeslala i odstoupení od smlouvy potvrzení o přijetí platby firma potvrdila ale teď opět mlčí. Neodpovídá a já se bojím aby mi opět nestrhli další peníze. Posílám i poslední komunikaci ale když tam píši komunikuje pouze automat. Snažím se celou věc řešit ale bez zpětné vazby.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše VIP členství již nebude automaticky prodloužené.
Pokud si budete přát svůj profil definitivně smazat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):
Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Smazat můj profil".
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
deaktivace učtu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Dobrý den, můj e-mail je Jw.a@seznam.cz.
S pozdravem
Slavíková
ID: WMBTDA33
Dobrý den, paní Slavíková.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Velice děkuji za informaci.
S pozdravem
Slavíková