Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20972Deaktivace účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Barbora Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ještě jednou žádám o pomoc. Zaregistrovala jsem se na seznamce be2 již před rokem bohužel jsem si nepřečetla jejich smluvní podmínky. Takže mi z účtu odcházeli peníze a já o ničem nevěděla cca 1 rok. Nedávno mi dorazil email že společnosti be2 že dlužím 2545,- za jimi poskytované služby.
Začala jsem vše řešit poslala peníze abych zbytečně neměla nějaké problémy a odeslala i odstoupení od smlouvy potvrzení o přijetí platby firma potvrdila ale teď opět mlčí. Neodpovídá a já se bojím aby mi opět nestrhli další peníze. Posílám i poslední komunikaci ale když tam píši komunikuje pouze automat. Snažím se celou věc řešit ale bez zpětné vazby.


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.

Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše VIP členství již nebude automaticky prodloužené.

Pokud si budete přát svůj profil definitivně smazat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):

Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Smazat můj profil".

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


Požadované řešení

deaktivace učtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 11:25, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2018 09:39, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2018 09:48, před 7 lety


Barbora Slavíková

Dobrý den, můj e-mail je Jw.a@seznam.cz.

S pozdravem

Slavíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2018 13:13, před 7 lety

ID: WMBTDA33


Dobrý den, paní Slavíková.

Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2018 13:31, před 7 lety


Barbora Slavíková

Dobrý den,
Velice děkuji za informaci.

S pozdravem

Slavíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.