Společnost


Bohemia Store s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20978Nevrácení peněz při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Vlasta Lindenthalová

Znění stížnosti

dne 25.10.2017 jsem odeslala zpět zboží doporučeně na adresu TOZDE s.r.o. Hronov, jednalo se odstoupení od obj.č. 1020003729, kotníkové zimní boty. Zboží jsem vrátila do dvou dnů.
Dne 4.11.2017 mi byl doručen dobropis B201704572 na částku 548,-kč,
který vystavila spol. Bohemia Store, Jaurisova 515/4 Praha,
několikráte jsem poslala emaila žádala o zaslání dlužné částky,ale bez výsledků. také jsem několikráttelefonovala na zákaz.linku, ale bylo mi sděleno,že peníze bohužel nedostanu, ale že mám poslat sms panu
Urbanovi, který je vedoucí.Bohužel.
Nikdo mi neodpověděl a peníze dodnes nemám.


Produkt

dámské zimní kotníkové boty černé,


Požadované řešení

prosím o zaslání dlužné částky 548,- kč, řeším to tímto, protože
už nevím, kam se mám obrátit, na tel.č.222745675 mi sdělil, že je
jim to líto, ale není to v jejich kompetenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 10:24, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 21:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.