Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
text stížnosti,...(bez odezvy)
Dobrý den,
V září (30.9.2012) objednala a zaplatila na Vašem serveru "vykup to" má
dcera Mgr. Kateřina Miturová diodový svítící pás 5m za 525,- Kč, který měl
být pro mne (otce) jako dárek. Do dnešního dne (14.11.2012) uvedená zásilka
nebyla - bohužel ani po upomínkách prodávajícím doručena na uvedenou adresu
???
Žádám Vás o písemné vysvětlení co bude dál ? Kdo má uvedenou finanční
hotovost ?.......
Děkuji
po 2 urgencích jsme požadovali vrátit peníze, ale bez odezvy - komunikace ?????????????
|
Tweet |
V případě, že došlo k objednávce a proběhla platba předem, byl prodejce povinný dodat zboží. V případě, že nebylo dodáno ani po výzvě k plnění, je oprávněn kupující od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
Dobrý den pane Zelený,
prosím napište mi na zouharova@vykupto.cz, uveďte číslo objednávky a případnou předchozí komunikaci. Dohledám si podklady a záležitost vyřeším. Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
V případě komplikací jsme Vám k dispozici na e-mailu podpora@vykupto.cz, kde Vám rádi poradíme a pomůžeme.
S pozdravem,
Žaneta Zouharová
Zákaznická podpora Vykupto.cz
Díky dTestu a po 22 e-mailech je záležitost z r.2011 vyřešena.
Děkuji