Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
U mobilní společnosti o2 mám balíček START za 179Kč +balíček 20minut se slevou -82.50 Měsíčně jsem platila kolem 120ti korun.Nyní přišlo vyúčtování ve kterém mám ještě tarif bez závazku za 150Kč.Nebyla jsem informovaná o nějaké změně a sama jsem nic neměnila a mám zaplatit částku skoro 300Kč se kterou nesouhlasím.Prosím o vysvětlení. Zdenka Polehlová
Jelikož jsem důchodkyně s důchodem něco málo přes 8000Kč s touto cenou nesouhlasím a požaduji stávající tarif.Děkuji za kladné vyřízení Zdenka Polehlová
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré dopoledne,
jak jsme Vás informovali ve vyúčtování za období 20. 11. 2017 - 19. 12. 2017, v důsledku zákona č. 252/2017 Sb. nemůžeme na Vašem čísle sami obnovit dosavadní závazek, dohodnutý do dne 21. 11. 2017. Bez Vašeho výslovného souhlasu s jeho obnovou přechází smlouva uplynutím dosavadního závazku na variantu bez závazku, která je o 150 Kč měsíčně dražší.
V tomto vyúčtování jsme Vám příplatek za variantu bez závazku, na niž smlouva přechází uplynutím dosavadního závazku, neúčtovali, abyste měla čas si zajistit nižší cenu sjednáním nového závazku.
Jelikož jste závazek neprodloužila, ve vyúčtování za období 20. 12. 2017 - 19. 01. 2018 byl již poplatek za tarif bez závazku naúčtován.
Pokud si přejete závazek nastavit, stačí nás kontaktovat pomocí tohoto formuláře: www.o2guru.cz/guru
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Řešení proběhlo velice rychle,dnes je vše v naprostém pořádku.Mnohokrát děkuji za pomoc.Zdenka Polehlová