Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20981ACADEMIC SINGELS - Neoprávněně naúčtovaný poplatek 2247 kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Kamil Škareda

Znění stížnosti

Dobrý den, na zkoušku jsem zaplatil měsíc prémiového členství. Členství jsem považoval za ukončené, protože jsem ho neprodlužoval. 16.1. mě strhli z účtu 2 247Kč. Netuším za co a ani to není možné dohledat. Ani informaci, jestli se to bude opakovat. Vše neprůhledné. Nedostal jsem doklad. Kontaktoval jsem zákaznický servis a reagoval takto:
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce. Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství. Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli. Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

Děkuji za případnou pomoc.


Produkt

Předmět nedokážu uvést, nevím za co byla částka stržena.


Požadované řešení

Vrácení částky 2247 Kč, zrušení členství, profilu a odstranění osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 09:07, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2018 09:45, před 7 lety

ID: WVXFLE12


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 15/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2018 19:45, před 7 lety


Kamil Škareda

Ano, ujišťuji vás, že z vaší strany k omylo došlo. V nabídce placených služeb poskytujete variantu výslovně a zřetelně uvedenou jako 1 měsíc - nejlepší na vyzkoušení. Pokud uvádíte jakékoliv opačné informace v těžko rozlišitelném malém textu, šedém v šedém poli, není je možné považovat za čitelné. Není ja ani možné považovat za platné, protože nesplňují Všeobecné podmínky Academic singles (VOP), které sami uvádíte. Zde jsou body Všeobecných obchodních podmínek Academic singles (VOP) které jste významně porušili:

(4) Objednáním zpoplatněného výkonu uzavírá registrovaný zákazník poté další smluvní poměr se společností Academic Singles oddělený od registrace (tzv. ”Prémiové členství”), pro který rovněž platí tyto Všeobecné obchodní podmínky. Zákazník bude před uzavřením tohoto dalšího smluvního poměru informován o zpoplatnění služby a příslušně platných cenách a platebních podmínkách.

1. - NEBYL JSEM INFORMOVÁN O PŘÍSLUŠNĚ PLATNÝCH CENÁCH A PLATEBNÍCH PODMÍNKÁCH A O ZPOPLANĚNÍ MIMO RÁMEC MNOU ZVOLENÉ MOŽNOSTI 1 MĚSÍC NA VYZKOUŠENÍ

(8) Než bude placený servis zpřístupněn, bude zákazník výslovně upozorněn na to, že služba je placená. Náklady, rozsah služeb a platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby. Po provedení platby a uvedení kompletní adresy může zákazník využívat placené služby.

2. - NEBYL JSEM VÝSLOVNĚ UPOZORNĚN NA TO, ŽE JE SLUŽBA PLACENÁ MIMO MNOU ZVOLENOU VARIANTU 1 MĚSÍC NA VYZKOUŠENÍ.
3. - NÁKLADY, ROZSAH SLUŽEB A PLATNÉ ZPŮSOBY PLACENÍ NEBYLY VYSVĚTLENY V RÁMCI OBJEDNÁNÍ PŘÍSLUŠNÉ PLACENÉ SLUŽBY

(2) Prodloužení smlouvy
Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenou prostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání (např. 3, 6 nebo 12 měsíců), pokud zákazník svou smlouvu písemně nevypoví alespoň 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty – s uvedením svého celého jména, země, jejíž službu Academic Singles využívá, své e-mailové adresy registrované u společnosti Academic Singles a svého uživatelského jména (alternativně: šifry, která mu byla přidělena). Viz k tomu výše, odstavec 1 ”Výpověď” pod ”Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu”.

4. - DOBA PLATNOSTI PŘI OBJEDNÁNÍ NEBYLA DOHODNUTA S AUTOMATICKÝM PRODLOUŽENÍM. V PŘÍPADĚ ŽE BY TOMU TAK BYLO, VYPOVĚDEL BYCH SMLOUVU OKAMŽITĚ

V případě předplatného na zkoušku, reklamních akcí a podobně je možné se od tohoto pravidla odchýlit. V každém případě bude zákazník také zde informován o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení.

5. - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ JSEM NEBYL INFORMOVÁN O DOBĚ PLATNOSTI PŘEDPLATNÉHO NA ZKOUŠKU, MOŽNOSTI VÝPOVĚDI A JINAK PROVÁDĚNÉM AUTOMATICKÉM PRODLOUŽENÍ

Při objednání zpoplatněné služby bude zákazník po obdržení potvrzení objednávky informován o příslušné době platnosti, datu začátku smlouvy a době trvání prodloužení v případě, že nebude včas podána výpověď.

6. - PŘI OBJEDNÁNÍ ZPOPLATNĚNÉ SLUŽBY JSEM NEDOSTAL POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY A NEBYL JSEM INFORMOVÁN O PŘÍSLUŠNÉ DOBĚ PLATNOSTI, DATU ZAČÁTKU SMLOUVY A DOBĚ TRVÁNÍ PRODLOUŽENÍ V PŘÍPADĚ, ŽE NEBUDE VČAS PODÁNA VÝPOVĚĎ.

Na základě těchto pochybení vás žádám o vrácení částky 2247 Kč, zrušení členství, profilu a odstranění osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2018 07:22, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 10:58, před 7 lety

ID: WVXFLE12


Dobrý den.

Informace, související s realizací prodloužení, obdobím, na které bude Prémiové členství prodloužené (v případě, že prodloužení hrazeného členství není včas a řádně vypovězené) i cenou prolongovaného Prémiového členství, jsou součástí platební stránky, potvrzení o realizaci úhrady (v zájmu jeho přeposlání prosím kontaktujte Zákaznický servis Academic singles na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz, jelikož toto obsahuje citlivá data, t.j. Vaši registrační emailovou adresu) a/ anebo v rámci Všeobecných obchodních podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2018 16:59, před 7 lety


Kamil Škareda

Tedy opakuji: V nabídce placených služeb poskytujete variantu výslovně a zřetelně uvedenou jako 1 měsíc - nejlepší na vyzkoušení. Pokud uvádíte jakékoliv opačné informace v neznatelně rozlišitelném malém textu, šedém v šedém poli, nejsou čitelné. To naprosto vyvrací veškerá vaše tvrzení a dokazuje, že se jedná o podvodné jednání. Navíc tímto sami porušujete vaše vlastní všeobecné podmínky, kterými garantujete sdělení informací zákazníkovi o:

- informování o zpoplatnění služby a příslušně platných cenách a platebních podmínkách

- o skutečnosti, že je služba je placená. Náklady, rozsah služeb a platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby.

- informování o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení.

- příslušné době platnosti, datu začátku smlouvy a době trvání prodloužení v případě, že nebude včas podána výpověď.

Na základě závažného porušení všech těchto podmínek a podvodného jednání vás opět a důrazně žádám o vrácení částky 2247 Kč, zrušení členství, profilu a odstranění osobních údajů. V opačném případě se okamžitě obracím na doporučení vasestiznosti.cz na Evropské spotřebitelské centrum, případně právníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2018 07:01, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 11:06, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.