Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2098340 dni od zaplacení mob.tel stále nedodán

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 7 lety

Jan Ferkl

Znění stížnosti

40 dni po zaplacení nedodaný mobil po urgencích mi bylo od firmy napsáno 8.1.2017 : v patek zboží expedujeme a zašleme SMS s číslem balíku. Dnes 22.1 stále nic


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4X Č.obj.000821


Požadované řešení

Okamzite Dodani zboží + komunikace a informace ( dochází trpělivost)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 08:45, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 12:12, před 7 lety

Dobrý den, ohledně objednávky jsme spolu komunikovali a byla Vám zvhledem k aktuální nedostupnosti objednaného modelu nabídnuta alternativa nebo adekvátní náhrada modelu se slevou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 16:06, před 7 lety


Jan Ferkl

Vzhledem k tomu ze společnost se mnou komunikuje,záležitost vysvetlila a docela rychle nabídla řešení tak pokud bude vše podle dohody nemám problém děkuji tímto za okamžitou reakci na můj problém jak firmou tak d.testem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2018 14:06, před 7 lety

Zákazník zboží již obdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2018 14:11, před 7 lety


Jan Ferkl

Zboží bylo dodáno dokonce lepší model společnost mi vyšla vstříc mužů vytknout jen dvě věci dlouhá doba dodání což se da z prihmourenyma očima přičíst vánoční době a mrzí me min komunikace dodavatele vše jen na dotaz jinak spokojenost
Pokud na zboží nespechate je vse ok

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 08:18, před 7 lety

Zákazník potvrdil dodání zboží, Prosíme o uzavření sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 08:23, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby k ní mohl doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2018 19:00, před 7 lety


Jan Ferkl

Hodnocení:

Komentář: Objednavka vyresena k me spokojenosti.Sice po dlouhém čekání ale přístroj dorazil dokonce lepší model ale za stejnou cenu což jako kompenzace dlouhé dod. lhůty vyhovuje