Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
rada by som poslala stížnosť na společnost Kaufland ČR.
V termíne 22.1.2018 som si u Vás zakúpila jogurt značky Muller mix MAROKO a dnes po zjedení som zjistila, že je minimálna trvanlivost na obale je 19.1.2018. Prosím, jako je možné, že predávate pokazené zboží? Som v prvom trimesti tehotenstva a len sa modlím a dúfam, že som týmto nepoškodila svoj plod.
Prosím o okamžité preverenie a nápravu. V prípade zdravotných problémov, to budem riešiť právnou cestou
Ďakujem
Štefankovičová Zuzana
x
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané či deklarované vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Spotřebitelka by mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
ozvala som sa Vám na daný mail, ale bohužial som doteraz neobdržela žiadnu odpoveď.
Ďakujem
Štefankovičová
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Vaši zprávu jsme v Zákaznickém oddělení přijali a zpracovali. Zkontrolujte prosím svou e-mailovou schránku, odpověď z naší strany najdete pod adresou service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.