Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážený Dteste,
24.11.2017 jsem si zaregistroval účet na c-date, 26.11.2017 jsem si zaplatil VIP účet na jeden měsíc. Byl jsem však s danou službou nespokojen a 5.12.2017 jsem si účet nechal vymazat s vědomým, že je vše u konce a další služby na této seznamce už nebudu nikdy využívat. Včera 22.1.2018 mi přišel na mail, kde jsem uváděl své informace, viz dole.
Nechápu, proč bych měl za danou službu platit, když jsem si sám účet vymazal po prvním týdnu používání. Bohužel si nejsem jistý, jaký jsem měl název účtu, jelikož se tam už nedostanu.
EMAIL
dne 15.1.2018 byla na Vaši adresu zaslaná upomínka k platbě za níže uvedené členství.
ke dni 26.12.2017 bylo Vaše 6-měsíců VIP členství (původně na stránce www.c-date.cz uhrazené ke dni 26.11.2017 s použitím emailové adresy djdenton@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 6-měsíců VIP členství
IP-adresa: 85.135.119.50
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 26.12.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 692,00 CZK.
Dále jsem obdržel ticket [Ticket#2018012210032013], že byl započatý automatický proces vymáhání dluhu.
Referenční číslo: CZ-2017-12-26-167243007-CDATE-DN (citujte, prosím) 22.1.2018
Zrušit dlužný poplatek, nedostávat další emaily týkající se dluhu vůči společnosti c-date. Zrušit ticket o vymáhání.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 167243007
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti ke dni 23.01.2018 kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ano, vskutku mi tato společnost odpověděla, zahajuje se mnou proces vymáhání dluhu, (viz EMAIL 1). Náledující den mi zaslali EMAIL 2. Ani dle pokynů, co jsem jim psal, se mi účet nepodařil vymazat, teď už ke svému účtu ani nemám přístup, jelikož je zablokovaný. Prosím pomozte mi co dál, rozhodně odmítám zaplatit téméř 3 000,- kč za produkt, který nevyužívám a ani nejde vymazat.
EMAIL 1
[Ticket#2018012210032013] Informace k pohledávce od
Interdate
Vážený collections@interdatesa.com,
děkujeme za Vaši zprávu.
Tento email Vám byl zaslán jelikož byl proti Vám započatý automatický proces vymáhání dluhu.
Důkladně si prosím přečtěte sekci Pomoc/ Často kladené dotazy. Tato obsahuje odpovědi na nejčastěji kladené dotazy v souvislosti s procesem vymáhání dluhů a způsobem, jak můžete tento proces zastavit.
EMAIL 2
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše Výpověď žel nebyla přijatá.
Ujišťujeme Vás, že žádosti o Výpověď nejsou nikdy ignorovány. Připouštíme však (ačkoliv neradi), že FAX-y a emaily ne vždy fungují podle našich představ - proto bychom Vás rádi požádali o přeposlání Vaší Výpovědi (s prokazatelným původním datem jejího odeslání).
Na naší internetové stránce informujeme naše klienty, že v případě, že do 48-mi hodin neobdrží potvrzení Výpovědi z naší strany, měli by svou Výpověď přeposlat. Uvedený postup by měl být realizovaný v zájmu ochrany uživatel v případě odeslání Výpovědi na nesprávné číslo FAX-u či emailovou adresu, respektive v případe, že byl FAX, email či dopis nečitelný.
Pokud jste již tudíž automatickou prolongaci svého Prémiového členství (včas a řádně) vypověděli, pouze nám prosím přepošlete originál svého Výpovědního formuláře a potvrzení FAX-u či České pošty o jeho odeslání a/anebo potvrzení z naší strany, že prolongace byla úspěšně vypovězená,
děkujeme Vám.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek Interdate S.A.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
ID: 167243007
Dobrý den.
Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci tohoto profilu v současnosti evidovaný.
V zájmu zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku prosím reagujte na druhý email ze strany Oddělení pohledávek a zašlete nám potvrzení o včasné a řádné výpovědi Vašeho Prémiového členství,
velice Vám děkujeme.
Vážený dTeste,
je možné podniknout ještě nějaké další kroky, abych nemusel platit dlužný poplatek? Z předešlých (a budoucích) stížností tady vidím, že většinou jim vyjdou vstříc. Nevím jak dál prokázat, že jsem si již 5.12.2017 vymazal účet. Vzhledem k ostatním případům to nejspíš ani není možné, aniž by si někdo na ně předtím stěžoval vašim prostřednictvím. Děkuji
Smazání profilu spotřebitelem není výpovědí, tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby. Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud však spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.