Společnost


WHITEBOX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20989Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Luboš Svoboda

Znění stížnosti

9.12.2017 objednávka u VALDE, WHITEBOX s.r.o. 2x Dior FAHRENHEIT-3075,Kč
13.12.17 dodáno a zaplaceno na dobírku 3.075,-Kč sped.IN TIME.
24.12.17 po otevření zjištění neodpovídající vůni dodaného výrobku
25.12.17 zaslání písemného odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů a dle popisu na e-portálu dodavatele zasláno na adresu:
infonakup.eshop@gmail.com a velade@seznam.cz
27.12.17 zasláno s dodejkou na WHITEBOX,s.r.o. Poste Restante 69501 Hodonín
Nesčetné volání na udané mezinárodní tel. č. 00421 944770105, které bohužel nikdo neobsluhuje. Záznamník, odkazuje na již zmíněný email, který též nereaguje.

Dodnes t.j.23.01.2018 jsem nebyl nikým kontaktován a peníze nebyly vráceny.


Produkt

2x Christian Dior FAHRENHEIT toaletní voda 200ml, zn.obj.JAMBOZEMD č.FA 2017-12-09/000572


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 12:29, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 17:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.