Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10. 4. 2013 jsem zakoupila přes portál www.nebeslev.cz přístroj v ceně 2499,- Kč – číslo voucheru 3602337345. Částku jsem uhradila převodem a rovněž zaplatila poštovné 79 Kč Beauty Depot, která měla být dodavatelem. Bohužel zboží nebylo během dvou měsíců dodáno, proto jsem po dohodě se společností Nebeslev odstoupila od smlouvy s tím, že mi bylo přislíbeno, že mi budou peníze převedeny zpět na účet. Toto mi bylo přislíbeno 10.6. Peníze se však nevrátily a od té doby se společnost buďto vymlouvá - mailovou dokumentaci můžu doložit anebo na maily neodpovídá.
Připojila jsem se k hromadné žalobě na serveru hromadnezaloby. Zde bylo přislíbeno, že již do konce roku budou peněžní prostředky vráceny včetně poplatku 575 Kč, kterou jsem uhradila advokátce.
Společnost nebeslev.cz se mě opakovaně dne 26.11.2013 zeptala na číslo účtu, kam mají být prostředky převedeny, přesto jde o klamavý email - peníze nidy nedorazily.
Ráda bych získala po téměř roce zpět své prostředky.
Děkuji za pomoc a přeji pěkný den,
Jana Kovaříková
Požadují vrácení peněžních prostředků na účet, který jsem společnosti již několikrát sdělila.
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: