Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera mi přišla paní doručit doporučené psaní, ale nenašla k němu potvrzeni o převzetí zásilky. Omluvila se a řekla, že mi psaní nemůže dát a že přijde dnes. Dnes jsem na ni čekala celé dopoledne. Když jsem se šla podívat do schránky, byla v ní hozena výzva k vyzvednutí zásilky. Zvonek zvoní a je popsaný, takže nechápu nedoručení psaní.
Tímto bych chtěla poděkovat paní Daniele Basnerové, že díky ní teď musím jít zbytečně na poštu a vyzvednout si to tam.
Chci aby poštovní doručovatelé zvolily na zvonky, i když nestíhají svou práci, protože někdy lidé kvůli nim překopou celý svůj program a čekají na ně doma. Na tento dopis čekám skoro měsíc. Čím delší prodlevy, tím větší z toho mám problém. Možná to vnímáme tak, ze si chci jen postěžovat, ale tohle není poprvé ani podruhé co se mi tohle stalo.
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.