Společnost


www.mobilbox.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20991Nedodržení obchodních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Tomáš Vodička

Znění stížnosti

Ke konci roku jsem u zmiňované společnosti objednával náhradní displej k mobilnímu telefonu. Společnost displej zaslala, ale později než jsme byli domluveni, tak jsem si nakonec koupil jiný telefon. Obratem (1.1.2018) jsem zaslal e-mailem odstoupení od smlouvy a 2.1.2018 poštou zpět zboží včetně již zaslaného odstoupení. Od té doby ticho, ze společnosti se nikdo neozýval až když jsem je začal urgovat, odepsali, že peníze pošlpu zpět maximálně do minulého týdne. Tentokrát zase tvrdí, že peníze nemají. Pořád jen slibují a nic se neděje.


Produkt

Náhradní LCD displej k mobilnímu telefonu Huawei P10 Lite


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, které mi společnost zadržuje. Mají peníze i zboží a já od nich jen sliby a výmluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 12:54, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 21:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.