Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Věc se má takto.
Koupena sluchátka BeatsByDre v Německu(jako dárek a bohužel nemáme účet!-naše chyba-dotaz do na duplikát do D zaslán). Sluchátka nefunkční po občasném používání po 10 měsících a uplatněna v ČR(Pankrác) celosvětová 1 roční záruka. Vyměněno za jiná v bezvadném stavu. Na která se "prý" vztahuje 90 dení garance. Tato sluchátka nefunkční po 87-mi dnech, nicméně, já na dovolené (+ svátky). Osobně reklamováno v iStyle pankrác 91-ní den(24.12.2017). Zamítnuto s doporučením se obrátit na servis@istyle.cz. Zde odepsáno po X dnech(chápu svátky) zamítnutí a odovlání kamsi. Takto několik zamítnutí i s žádostí o vyjímku z od různých lidí-emailů. Poté osobně doneseno (na doporuční kohosi z přehazovaných emailů) do Revoluční k dotazu na vyjímku - osobně. Zde podána žádost o vyjímku vč. předání sluchátek(dle onoho doporučení kohosi z emailu). Toto též zamítnuto a ůčtováno 320,- za diagnostiku(já ji vůbec nechtěl) bez uhrazení nevydají zpět. Já mám teď za 6,5tis kč naušnice a 320,-kč za úkon , který jsem nechtěl. Ptám se tedy, je mi nějak pomoci, krom dovolání se prodejci v Německu? Plus skutečně mi na nový bezvadný výrobek dají jen 90dní garanci? 320,- za něco co jsem nechtěl? Děkuji Soukup p.s. sluchátka mají abnormální péči vč. čištění apod.
Powerbeats 3 Beats By Dre Wireless - sluchatka
Pochopitelně funkční sluchátka za ty peníze !!! a trošku víc západního chování při reklamaci a ne, že se je člověk snaží okrást nebo využít.
|
Tweet |
Uplatnění reklamace u jiného subjektu, než je původní prodávající na základě nikoliv zákonného, ale smluvního režimu práv z vadného plnění, může dle podmínek služby podléhat různým specifikům. Bylo by zapotřebí ověřit podmínky vymezené záruky, zdali společnost postupovala v jejich souladu.
V případě reklamace u původního německého prodávajícího se režim uplatnění práv z vadného plnění bude řídit německým právem. Vzhledem k tomu, že se na tuto oblast bohužel nezaměřujeme, doporučujeme se v případě komplikací spotřebiteli obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, které řeší spory mezi spotřebiteli a obchodníky z jiných členských zemí EU. Kontakty je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.