Společnost


Eduardo Royal Residence s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20995Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Tom Rusek

Znění stížnosti

Při čtvrté reklamaci mob.telefonu jsem požádal o odstoupení od smlouvy , bylo mě sděleno ,že na toto řešení nemám nárok a bude mi dodán nový přístroj,toto jsem odmítl a požádal o zdůvodnění.Nebylo reagováno.Mailovou
korespondenci přikládám:
"Dobrý den ,
nejsem fundován v obchodním právu,proto se chci zeptat z jakého důvodu nemám nárok na odstoupení od smlouvy . Telefon byl z 18
měsíců používání 4x po 1měsíci v opravně,z toho 3x s vizuálně stejnou závadou a jedenkrát s vadou fotoaparátu, jenž byla po opravě zpochybněna,ale o tomto zpochybnění by se dalo velice lehce polemizovat . Prosím o podrobnější objasnění vašeho rozhodnutí , ať nemusím žádat vysvětlení od institucí
jenž se touhle problematikou hlouběji zabývají.
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den
Tom Rusek

---------- Původní e-mail ----------
Od: ElektroRTV
Komu: tom.rusek@seznam.cz
Datum: 11. 1. 2018 15:48:46
Předmět: Reklamace

Dobrý den,



Bohužel Vám u Vaši reklamace nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Vaše reklamace byla dne tj. 11. 1 . 2018 odeslána zpět na prodejnu v Brně.





S pozdravem


Produkt

Sony Xperia M4 Aqua White, datum nákupu 30.6.2016, IMEI 354512073536548


Požadované řešení

Vzhledem k rozsahu oprav a nedůvěře ke kvalitě výrobku žádám odstoupení od smlouvy a vrácení ceny výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 13:32, před 7 lety

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.