Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20998Neoprávněná změna platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Karel Tomaštík

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracim se na Vás ač nerada se stížností na Vaši zamestnankyni. Bohužel ,nevím o jake jméno zamestnanykne se jedná,ale podle hlasového záznamu,který vedete,si můžete Vaší zametnankyni zjistit.
Jedná se o tuto situaci.
Někdy v Listopadu jsme zjistili,že máme preplatek za elektřinu a za plyn,částka za elektřinu nám byla snížena,zhruba na 350,-/měsíčně. Volala jsem si tedy s prosbou,aby mi slečna nebo paní zálohu zase zvedla,na dřívější částku 700,-/mesicne,bylo tak učiněno. Platby se nam celou dobu odečítali přes inkaso.
Byli jsme v domnění,že platby platime tak,jak máme,že.odchází i částky,které máme nastaveny a je vse v pořádku. Manžel neobstaraval inkaso v bance jen tak ze srandy!
Dnes nám došel email,že dluzime 700,-,ze je po splatnosti. Volala jsem si tedy a nějaká paní,nebo slečna mi zjistila,že plyn máme nastaven na inkaso,ale elektřina je nastavena na platba přes bankovní účet ,s tím,že dluzime už dvě nezaplacene zálohy,takže celkem 1400,-. Paní jsem ujistila,ze opravdu máme platby nastaveny na inkaso a o nic se nestarame,že si to má vaše společnost odečítat sama! Paní byla ochotna a řekla,ze nechá spustit záznam hovoru,aby zjistila,o co jde a že zavolá. Nakonec volala,ze předešlá paní v Listopadu spolu s navýsenim zalohy 700,-,změnila i platbu,místo inkasa na převod na účet! O ničem takovém nepadla rec,ani jsme nebyli obeznámeni,jednalo se o zmenu,bez našeho souhlasu a vědomí! Což potvrdila i dnes paní,když si poslechla záznam hovoru.
Nejedna se o první problém,dříve nám zase nebyly odecitany zálohy za plyn,když se dělo poprvé,nic jsme netěšili,nyní je to věc druhá a hlavně,jedná se o nakládání záležitosti bez vědomí zákazníka!


Požadované řešení

Kdyby se jednalo o vinu naší,dlužné částky zaplatime bez ohrazeni.
Jelikož se jedna o vinu Vaší zaměstnankyně ,navrhují,aby peníze,které díky jeji vině nebyly strhávány a které nyní dlužil,ne naší vinou,aby peníze zaplatila ona! My jako zákazníci si plníme své povinnosti Vám splácet v čas,což se do teto doby dělo podle planu. Paní jako Vás zaměstnanec ma také nejake sve povinnosti a jestliže si v našich osobních údajích udělala co chtěla,bez souhlasu a vedomi,je to pouze jeji problém!
My jsme v práci za škody nebo nekvalitní kusy také zbaveny peněz. Kdyby se jednalo o něco jiného,nebo o později poslány podklad k platbě,tak to neresime,ale jelikož se jedna o něco,s cim jsme nesouhlasili,tak je to problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 15:46, před 7 lety

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.