Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obracim se na Vás ač nerada se stížností na Vaši zamestnankyni. Bohužel ,nevím o jake jméno zamestnanykne se jedná,ale podle hlasového záznamu,který vedete,si můžete Vaší zametnankyni zjistit.
Jedná se o tuto situaci.
Někdy v Listopadu jsme zjistili,že máme preplatek za elektřinu a za plyn,částka za elektřinu nám byla snížena,zhruba na 350,-/měsíčně. Volala jsem si tedy s prosbou,aby mi slečna nebo paní zálohu zase zvedla,na dřívější částku 700,-/mesicne,bylo tak učiněno. Platby se nam celou dobu odečítali přes inkaso.
Byli jsme v domnění,že platby platime tak,jak máme,že.odchází i částky,které máme nastaveny a je vse v pořádku. Manžel neobstaraval inkaso v bance jen tak ze srandy!
Dnes nám došel email,že dluzime 700,-,ze je po splatnosti. Volala jsem si tedy a nějaká paní,nebo slečna mi zjistila,že plyn máme nastaven na inkaso,ale elektřina je nastavena na platba přes bankovní účet ,s tím,že dluzime už dvě nezaplacene zálohy,takže celkem 1400,-. Paní jsem ujistila,ze opravdu máme platby nastaveny na inkaso a o nic se nestarame,že si to má vaše společnost odečítat sama! Paní byla ochotna a řekla,ze nechá spustit záznam hovoru,aby zjistila,o co jde a že zavolá. Nakonec volala,ze předešlá paní v Listopadu spolu s navýsenim zalohy 700,-,změnila i platbu,místo inkasa na převod na účet! O ničem takovém nepadla rec,ani jsme nebyli obeznámeni,jednalo se o zmenu,bez našeho souhlasu a vědomí! Což potvrdila i dnes paní,když si poslechla záznam hovoru.
Nejedna se o první problém,dříve nám zase nebyly odecitany zálohy za plyn,když se dělo poprvé,nic jsme netěšili,nyní je to věc druhá a hlavně,jedná se o nakládání záležitosti bez vědomí zákazníka!
Kdyby se jednalo o vinu naší,dlužné částky zaplatime bez ohrazeni.
Jelikož se jedna o vinu Vaší zaměstnankyně ,navrhují,aby peníze,které díky jeji vině nebyly strhávány a které nyní dlužil,ne naší vinou,aby peníze zaplatila ona! My jako zákazníci si plníme své povinnosti Vám splácet v čas,což se do teto doby dělo podle planu. Paní jako Vás zaměstnanec ma také nejake sve povinnosti a jestliže si v našich osobních údajích udělala co chtěla,bez souhlasu a vedomi,je to pouze jeji problém!
My jsme v práci za škody nebo nekvalitní kusy také zbaveny peněz. Kdyby se jednalo o něco jiného,nebo o později poslány podklad k platbě,tak to neresime,ale jelikož se jedna o něco,s cim jsme nesouhlasili,tak je to problém.
|
Tweet |
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.