Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupila jsem stolní mixér CONCEPT 3.5.2016 v MALL.cz, dnes, 23.1.2018 byl již tento produkt 4x v opravně reklamován, bohužel poslední reklamace přesáhla lhůtu 30 dní, kdy nebyli schopni vyřešit reklamaci (podána 21.12.2017, dne 22.1.2018 mi pší email, zda jsem svolná prodloužit o dalších 14 dní - nato odepisuji email, že nemám zájem a odstupuji od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy, posílám k tomu vyplněný formulář odstoupení + podepsaný poštou. Druhý den, tedy 23.1.2018 mi píší omlouvyný emial, že mi peníze posílají a celou věc postupují finančnímu oddělení. Pár hodin nato posílají další email, že zjistili, že jsem jim nedodala kompletní mixér(!) a že pokud nechci čekat na vyřízení reklamace ?(!) tak mám dodat komplet výrobek, že mi pak rádi vráti peníze. CO TO MÁ ZNAMENAT nerozumím, já jsem dodala kompletní mixér, tedy motor vč. kabelu + skleněnou nádobu, vč. víka + středového víka, svědkem je mi kolegyně a předávající obshula (mladý pán) MALL.cz, který ode mne reklamaci přebíral. Kompletní výrobek jsem předala, reklamaci nevyřídili v zákonné lhůtě, odstoupila jsem od smlouvy a nechtějí finanční částku zaplatit. Vymýšlí kličky, jak celou věc protahovat a nezaplatit.
Concept SM-3410
Požaduji vrácení peněz, dodala jsem komplet výrobek a odstoupila od smlouvy.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka předala kompletní výrobek k reklamaci, která nebyla vyřešena ve lhůtě 30 dnů, jak stanoví § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má právo na odstoupení od smlouvy. V daném případě se jedná o jednostranné právní jednání, které je účinné doručením druhé straně. Jestliže se tak stalo, není důvod, aby společnost zadržovala finanční prostředky spotřebitelky.
Částka, kterou nyní společnost zadržuje je z pohledu práva bezdůvodným obohacením, k jejímuž vydání je společnost povinna dle § 2991 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Další informace k bezdůvodnému obohacení a vzor výzvy může spotřebitelka nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Krátká,
mrzí nás, že v rámci Vaší reklamace se vyskytly dané komplikace, ale bohužel v reklamačním protokolu nebylo uvedeno zboží jako kompletní.
U objednávky a reklamace již nyní eviduji, že Vám platba byla vrácena dne 25.1.2018 na Váš bankovní účet a již byste ji měla evidovat.
Pevně věřím, že je již vše v pořádku a omlouváme se za vzniklá nedorozumění.
Přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Vážení, ano, v reklamačním protokolu, který upravil a potvrdil mimochodem zaměstnanec MALL.CZ ale nebylo ani uvedeno, ze zboží kompletní není... Každopádně došlo k novým informacím, které mne zcela šokovaly! Zavolala jsem si do autorizovaného servisu, který měl mít údajně reklamované zboží stále u sebe v opravně, dle vyjádření MALL.CZ a bylo mi sděleno, že můj mixér, dorazil KOMPLETNÍ to zaprvé a zadruhé, že reklamace byla již vyřízena v zákonné lhůtě již 8.1.2018 se závěrem NEOPRAVITELNÉ a servis též poslal dobropis na MALL.CZ i s vyjádřením. Tudíž již 8.1.2018 měl MALL.CZ informaci o vyřízené reklamaci a měl mi vrátit kupní cenu. Tímto tedy opakuji, že MALL mne nepravdivě informoval až 22.1.2018 (2 týdny poté) s tím, že lživě tvrdil, že je stále mixér v servisu, což nebyla pravda. Paní ze servisu mi též poslala emailem kopii předávacího protokolu, kde bylo jasně uvedeno, že zboží došlo do servisu kompletní a že je celá reklamace uzavřena a poslán dobropis na MALL.CZ. Navíc mi potvrdila, že zboží ekologicky již zlikvidovali a není ani nutné dodat kompletní zboží, v tomto případě tedy víčko od mixéru, když ho na nic nepotřebuji i kdybych do nedodala, tak peníze vrátit musí. Navíc víčko bylo součástí mixéru! Když jsem následně tuto naši komunikaci s autorizovaným servisem přeposlala na společnost MALL.CZ a opětovně žádala o vrácení kupní ceny, pak mi teprve peníze poslali. Chci varovat spotřebitele před neprofesionálním přístupem, který mne doslova šokoval. Navíc se mi nikdo za tento jejich "přešlap" a lživé informace neomluvil, stále tvrdili, že nedostali kompletní mixér. Je to směšné a s touto společností nechci mít již nic společného. Tímto je celá věc ukončena a peníze jsem nakonec dostala zpět jen díky tomu, že jsem si ověřovala fakta a informace a nestačila se divit! Pozor na tuto společnost! A děkuji za podporu dTestu. S.Krátká
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.