Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.10.2013 jsem zakoupila na uvedené adrese dětské zimní boty NORDI. Protože se začala párat zadní textilní část, boty jsem 20.1.2014 reklamovala. Zde není problém v reklamaci, ale v tom, že uvedená prodejna den ze dne z této adresy zmizela a není možná žádná komunikace. Telefon je nedostupný, a já si nevím rady, jak postupovat v tomto případě.
Dětská zimní obuv zn. NORDI JR, GRE 5901329832165 vel. 26
V prodejně při reklamaci se mě ptala zaměstnankyně, která reklamaci přijímala, zda budu chtít vrátit peníze, nebo opravu. Přímo jsem řekla, že chci zpět peníze, protože botičky byly nošena pouze 2 x a ihned se začaly párat.
|
Tweet |
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly vráceny peníze, tudíž bylo v tomto případě dosaženo dohody.