Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
v decembri som si objednala Mycashprof,za ktorý som
zaplatila aj s poštovným 45,98€. Návod,ktorý je
veľmi dôležitý a bez ktorého sa nepohnem mi prišiel
v maďarskom jazyku. Neviem podľa čoho to posielate,
ale nie každý kto býva na maďarsko-slovenských hraniciach
ovláda maďarčinu.
0292-911-0330 MyCashProfessor Basic SK, Book Basic
Prosím o výmenu brožury na náklady predávajúceho
|
Tweet |
Pokud prodávající uvede nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačně podstatné informace týkající se prodeje zboží, které v daném případě potřebuje spotřebitelka pro rozhodnutí ohledně koupě, jedná se o klamavé opomenutí, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitelka uplatnit práva z vadného plnění. Pokud byla dodána naprosto jiná věc, než která byla obchodníkem inzerována, byla kupní smlouva porušena podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo rovnou od smlouvy odstoupit, neboť nápravu není možné sjednat opravou ani dodáním nové věci.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před nákupem prostřednictvím neznámého eshopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje eshop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.