Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21006Falešný popis zbývajícíh lístků a celkové ceny lístků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Denisa Andonovová

Znění stížnosti

Dobrý den
dnes jsem narazila na vstupenky na koncert Deep Purple v Brně. Jelikož se jedná o poměrně populární koncert a lístky rychle mizely narazila jsem bohužel bez recenzí na stránku viagogo, která inzerovala (falešně), že zbývá posledních 12 lístků na stání s informací že jeden lístek stojí 1420 kč.
Postupovala jsem tedy k platbě - kartou. Po zaplacení, ketré mělo být podle upozornění zašifrované, což standardně probíhá až po vyplnění údajů mi vyskočilo okno s částkou která dvojnásobně převyšovala částku uvedenou na začátku.Namísto 2830 kč mi bylo strženo z účtu okamžitě 3800,- kč. Platba nebyla zašifrována a zároveň se mi zobrazilo pouze okno s heslem: Objednávka byla vyřízená.
O e- vstupence, která standardně chodí ještě téhož dne bylo jen poznamenáno, že vstupenku obdržím 3 dny před konáním akce, což je z hlediska spotřebitelského zákona protiprávní.
Nutno podotknout i to, že jsem neobdržela jediné potvrzení o zaplacení, pouze o potvrzení objednávky, takže momentálně nemám v ruce žádný doklad.
Vzhledem k absolutní absenci kontaktů na tuto firmu a ne zcela pozitivní řešení stížností na Vaší stránce se na Vás obracím s dotazem, zd ajiž máte zkušenosti jak tento problém vyřešit a jak získám peníze zpět za vstupenky, které mi možná příjdou na email za 6 měsíců, avšak falešné.

Děkuji Vám mnohokrát.
S pozdravem

Denisa Andonovová


Produkt

Akce: Deep Purple Poznámky: Místo konání: DRFG Arena Brno Datum: pondělí 2. července 2018, 20:00


Požadované řešení

Vrácení neprávem inkasované částky: CZK 3844,93

Akce: Deep Purple
Poznámky:
Místo konání: DRFG Arena Brno
Datum: pondělí 2. července 2018, 20:00

Jméno zákazníka: Denisa
Počet vstupenek: 2
CELKEM K ÚHRADĚ: €151.04


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 09:05, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Doporučujeme tedy kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 21:28, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.