Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na faktuře bylo uvedené jiné číslo účtu než v příchozím mailu, po zaplacení na účet dle vystavené faktury, mi zboží nebylo dodáno a nedostala jsme ani zpětnou reakci na cca 6 e-mailů.
Dodání zboží
|
Tweet |
V případě, že dojde k uzavření smlouvy, je prodejce povinný dodat zboží. Pokud se tak nestalo, je v prodlení a kupující může od smlouvy odstoupit.
Pokud došlo k chybě ohledně platby, je majitel účtu na který přišla platba povinný vydat toto bezdůvodné obohacení.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.
Hodnocení: