Společnost


BEZVASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21010Reklamace bot zamítnutá na základě posudku na jinou než reklamovanou vadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2018, před 7 lety

Lukas Lisa

Znění stížnosti

U zakoupené obuvi došlo cca po roce občasného nošení k prošlapání podrážky v místě pod palcem, přičemž zbytek podrážky nejevil známky zvýšeného opotřebení. Stejně tak obuv jako cele byla ve výborném stavu.
Podrážka je zcela evidentně vyrobena z nekvalitní gumy.
Závada byla při převzetí ve výdejním místě Bezvasport viditelně označena přebírajícím samolepící páskou.
Prodejce nechal vytvořit znalecký posudek u znalce jménem Jan Klimeš, jehož závěrem je, že podrážka byla přišita ke svrchní části boty jehlou, při čemž vznikly v obuvi otvory po jehle, kterými může do obuvi zatékat.
Krátce po převzetí zásilky s reklamovanou obuví a znaleckým posudkem jsem e-mailem prodejci napsal, že s posudkem nesouhlasím, jelikož nesouvisí s reklamovanou závadou.
Od té doby prodejce nekomunikuje.


Produkt

Kangol PU Nubuck Mens Pumps / Black / 11 (45)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 11:13, před 7 lety

Prodávající je povinen při prodeji zboží spotřebitele řádně informovat o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Pokud by byla vada způsobena nesprávným užitím věci nebo nesprávnou údržbou, ale prodávající by spotřebitele o řádném užití a řádné údržbě neinformoval, je za tuto vadu odpovědný prodávající.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz).

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes webové stránky www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.