Společnost


BASTU International s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21012Neuznaná reklamace chybné pokládky podlah a ignorace výsledků mimosoudního řešení sporů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Pavla Hájková

Znění stížnosti

Podlahářská firma: BASTU International, s.r.o.
Majitel: Martin Stuchlík

Spor:
- reklamovali jsme doporučenými dopisy cca 2 měsíce po pokládce podlah (listopad 2016 pokládka, první reklamace leden 2017) práci p. Stuchlíkovi
- nechali jsme vypracovat 2 soudně znalecké posudky, které potvrzují pochybení firmy (nedodržení technologických postupů) a nutnost odstranit podlahu v celé ploše domu
- máme 2 faktury od firmy - celkem 150 000 Kč, které jsme za provedení díla zaplatili
- S p. Stuchlíkem jsme se snažili komunikovat emailem i doporučenými dopisy. Dopisy nevyzvedával, na email odpověděl 1x a navrhl v něm lokální dolepení několika dílců vinylu i přes upozornění, že závada se s přibývajícím časem prohlubuje.
- ve snaze řešit spor mimosoudní cestou jsme oslovili ADR při ČOI - bohužel p.Stuchlík neprojevil součinnost, takže mimosoudní vyrovnání bylo ukončeno
- na naše náklady jsme nechali v květnu 2017 odlepující se podlahy v celém domě odstranit jinou firmou, která nám kompletně položila podlahy nové.


Produkt

vinylová podlaha FORBO ALLURA lepená na lepidlo


Požadované řešení

Vzhledem k nutnosti demontovat původní podlahu, vybrousit podklad a položit novou podlahu požadujeme slevu ve výši 148 237 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 10:22, před 7 lety

Není-li ani po předložení znaleckého posudku spor vyřešen, jelikož prodávající předložený znalecký posudek nepovažuje za dostatečně prokazatelný, je možné se svého práva domáhat před soudem. V tomto případě totiž pouze nezávislý soud může rozhodnout, na čí straně leží právo. Doporučujeme v takovém případě obrátit se na advokáta. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 10:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.