Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den u společnosti Interdate S.A., která provozuje internetový portál C-date jsem si 21.1.2018 vytvořil profil a následně zakoupil V.I.P. Členství ( premium účet) na zkoušku za 180 Kč. Služba mi nevyhovuje a tak jsem chtěl profil smazat spolu se zrušením účtu a nastal velký problém. Po důkladném přečtení obchodních podmínek jsem se dočetl o automatickém prodloužení premium účtu až na šest měsíců za cca 2500 Kč. Poté jsem 22.1.2018 vyplnil na jejich stránkách formulář vytisknul podepsal a odeslal emailem na service@c-date.cz. Rovněž jsem chtěl i vytisteny a vyplněný papír odfaxovat na uvedené číslo. Jak u elektrické možnosti tak i po návštěvě pošty mi bylo řečeno že faxovaci číslo neexistuje tudíž fax odeslat nejde. Po odeslání emailem mi přišel vygenerovány email že se mi jejich pracovnik ozve do tří dnů a pořád nic. Jak na vašich stránkách pročítám veškeré stížnosti tak nejsem asi jediný kdo "naletěl„. Už nevím na koho se obrátit případně jak jednat dále. Obávám se že mi bude následně staženo cca 2500 Kč. Což v žádném případě neodpustím. Děkuji za kladné vyřízení mé
Internetová seznamka V.I.P. ( Premium účet)
Zrušení automatického prodloužení premium účtu a smazání profilu. Dostat potvrzení na email o jeho zrušení od společnosti Interdate S.A.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: Q7DYJF03
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 21/02/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Děkuji mnohokrát