Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost na postup při likvidaci škody 3454555317/001.
Vážení,
dne 5.10.2017 jsem nahlásil pojistnou událost, které bylo přiděleno č. 3454555317/001.
Likvidátor tuto událost prověřil, několikrát mi bylo telefonicky opakováno, že oprava musí být provedena smluvním servisem a zaplacena hotově. Všechny hovory byly monitorovány na lince pojišťovny UNIQA. Všechny doklady, které jste požadovali byli dodány .
Když jsme začali platbu urgovat, poslali nám z likvidačního oddělení dopis, že nám škodu neproplatí. Domnívám se, že takový postup je přinejmenším nestandartní a žádám o přešetření. Věřím, že došlo jen k omylu, protože jinak budu muset přikročit k dalším právním krokům a obrátit se na Českou kancelář pojistitelů, případně medializovat. Pokud přinutíte klienta, aby si nechal auto opravit ve smluvním servisu a potom dojde k tomuto postupu, mám jistě právo se domnívat, že zde dochází k nezákonnému uvádění klienta v omyl.
Děkuji za pochopení.
Předmět stížnosti, poškozené čelní sklo odlétnutým kamínkem na vozidle Citroen Xsara Pocaso
Požaduji aby bylo splněno to že mi bude proplaceno v plné výši výměna čelního skla na osobním automobilu neboť jsem celou částku musel zaplatit pracovníkúm smluvního servisu pojišťovny, bylo slíbeno a několikrát jsem byl o tom ujišťován v monitorovaných hovorech pracovníky pojišťovny Uniqa.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.