Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21018Stížnost na postup při likvidaci škody 3454555317/001

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 minut 15 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Jaromir Bém

Znění stížnosti

Stížnost na postup při likvidaci škody 3454555317/001.

Vážení,
dne 5.10.2017 jsem nahlásil pojistnou událost, které bylo přiděleno č. 3454555317/001.
Likvidátor tuto událost prověřil, několikrát mi bylo telefonicky opakováno, že oprava musí být provedena smluvním servisem a zaplacena hotově. Všechny hovory byly monitorovány na lince pojišťovny UNIQA. Všechny doklady, které jste požadovali byli dodány .
Když jsme začali platbu urgovat, poslali nám z likvidačního oddělení dopis, že nám škodu neproplatí. Domnívám se, že takový postup je přinejmenším nestandartní a žádám o přešetření. Věřím, že došlo jen k omylu, protože jinak budu muset přikročit k dalším právním krokům a obrátit se na Českou kancelář pojistitelů, případně medializovat. Pokud přinutíte klienta, aby si nechal auto opravit ve smluvním servisu a potom dojde k tomuto postupu, mám jistě právo se domnívat, že zde dochází k nezákonnému uvádění klienta v omyl.
Děkuji za pochopení.


Produkt

Předmět stížnosti, poškozené čelní sklo odlétnutým kamínkem na vozidle Citroen Xsara Pocaso


Požadované řešení

Požaduji aby bylo splněno to že mi bude proplaceno v plné výši výměna čelního skla na osobním automobilu neboť jsem celou částku musel zaplatit pracovníkúm smluvního servisu pojišťovny, bylo slíbeno a několikrát jsem byl o tom ujišťován v monitorovaných hovorech pracovníky pojišťovny Uniqa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 10:04, před 7 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.