Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem dlouholetým předplatitelem MF DNES, do letošního roku bylo doručování bez větších problémů. K 1.1.2018 však Mafra,a.s. změnila distributora a od 2.1.2018 do dnešního dne, 24.1.2018, jsem MF DNES neobdržel. Podotýkám, že ji mám předplacenou až do 17. dubna 2018. Několikráte jsem jak telefonicky, tak písemně dodání urgoval a přes písemná ujištění o nápravě (i pana šéfredaktora J.Plesla) se nic k lepšímu nestalo. Má trpělivost je značná a chápu problémy Mafra a.s., ale vše má své mantinely. Nedostávat téměř měsíc to, co mám předplacené je již hodně "přes čáru". Bohužel mám problémy koupit MF DNES na poště, vzhledem k tomu, že mé možnosti chůze jsou poněkud omezeny a každý den docházet na vzdálenou poštu je pro mne nepředstavitelné. Navíc jsem čtenářem MF DNES (dříve Mladé fronty) již více než 60 let. I ta ranní káva s MF DNES mi chutná lépe.
Protože mé urgence zřejmě nedopadly na úrodnou půdu, prosím abyste urgenci provedly Vy - má poněkud jinou váhu.
Velice děkuji.
S pozdravem
Ing. Josef Krunčík
Deník MF DNES, předplacený až do 17. dubna 2018, pondělí až sobota
Urgovat doručování, aby byla sjednána náprava a MF DNES byla doručována tak, jak je stanoveno ve smluvních podmínkách, plus odškodnění za neposkytování služeb vyplývajících ze smluvního ujednání.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.
Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.