Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den dneska jste mi doporučily balik který už byl zaplacený přes účet a váš řidič vybral dobírku která byla zaplacená
Děkuji za odpověď
Šperková
Balík
Vrácení peněz
|
Tweet |
Splnila-li již spotřebitelka svou povinnost z kupní smlouvy (zaplatit za zboží), není povinna hradit další platbu. Spotřebitelka může prokázat, že svou smluvní povinnost splnila, například výpisem z platebního účtu, na kterém bude viditelné, že platba za zboží již byla provedena. Zároveň je vhodné společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.