Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21021Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Simona Šperková

Znění stížnosti

Dobrý den dneska jste mi doporučily balik který už byl zaplacený přes účet a váš řidič vybral dobírku která byla zaplacená
Děkuji za odpověď
Šperková


Produkt

Balík


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 10:56, před 7 lety

Splnila-li již spotřebitelka svou povinnost z kupní smlouvy (zaplatit za zboží), není povinna hradit další platbu. Spotřebitelka může prokázat, že svou smluvní povinnost splnila, například výpisem z platebního účtu, na kterém bude viditelné, že platba za zboží již byla provedena. Zároveň je vhodné společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.