Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 23,1,2018 jsem byla uvědoměna,že mam byt doma,dodaji mi balik od 13,00do19,00,byla jsem doma ,ale balik DR1901860906Umě nedodali,ze slušnosti se dosti potykaji.když jsem volala řidiči tak mě zdělil,že tam neměl cestu tak si musim ja vyřidit dalši dodani.protelefonovala jsem dosti nato ,abych něči vinu ted řešila.dnes okolo9,00 mě zdělili,balik mate na poště na porubě,odalši se musim postarat ja.po konzultaci z poštou kde je nyni ma zasilka,mi bylo zděleno,že zas budu muset byt cely den doma a mohli by mě ho dovest v ponděli 29,1,2018.to už je druha skušenost zČeskou poštou.Zdravim
Mikulenčaková
nevim,omluva a doručeni dle adresata
|
Tweet |
Služba Balík do ruky garantuje dodání během následujícího pracovního dne. Pokud tento příslib nebyl dodržen, ačkoli adresát se po celou smluvenou dobu nacházel v místě bydliště, nebyly dodrženy podmínky garantované českou poštou, má proto spotřebitel právo na navrácení části dopravného dle čl. 55 poštovních podmínek, konkrétně rozdílu mezi cenným balíkem a balíkem do ruky dle platného ceníku České pošty dostupného zde https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/kompletni_cenik.pdf/528acb00-cbab-450e-8a94-90add1cf405b.
Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman