Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, prosim o odstupenie od premium uctu a zmazanie profilu z dovodu nevyuzivania sluzieb na Interdate.
Dostal som upominkovy dopis na uhradenie nezaplatenej ciastky z coho som ostal v soku pretoze na strankach c-date som bol iba raz zo zvedavosti a este hned ten den som sa pokusil ucet online zmazat a zrusit ako to len islo. Odvtedy som na strankach nebol.
Po obdrzani tejto upomienky som spolocnost skusil kontaktovat cez zakaznicke centrum, ale nedostal som sa dalej nez ze mam poslat nejake dokumenty cez fax.
Identifikace u klienta
:CZ-2017-11-22-158771005-CDATE-
Identifikace u klienta :CZ-2017-11-22-158771005-CDATE-
Prosim o ukoncenie premium uctu, zrusenie vsetkych poplatkov a zmazanie profilu z dovodu nevyuzivania sluzieb.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: SZGTHB57
Přejeme Vám dobrý den.
V zájmu vyřešení/ objasnění výše uvedené záležitosti prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum c-date- (service@c-date.cz) – doposud se tak žel nestalo,
děkujeme Vám.
Na žádost společnosti na ni přeřazujeme stížnost, aby mohla doplnit svůj komentář.
ID: SZGTHB57
Přejeme Vám dobrý den.
V zájmu urychleného řešení (uzavření) výše uvedeného případu prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady dlužného poplatku na adresu Oddělení pohledávek C-date: collections@interdatesa.com,
děkujeme Vám.
Dobry den
potvrdenie o realizacii uhrady dlzneho poplatku som dnes poslal na adresu collections@interdatesa.com
Prosim teda o veskere zrusenie mojich uctov a poplatkov.
Dakujem
ID: SZGTHB57
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.