Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ma zasilka lezi jiz 12 dnu nekde na uzlu v Kunčicich.Pres pul sveta sla nekolik dni,protoze se mi ji snazili z Aliexpresu dorucit rychle,ale pres Ostravu jde jiz skoro 14 dnu.Kdyz jsem minuly tyden do tech Kuncic volala( na telefonni cislo 954 932 309) tvrdili mi ze urcite nejpozdeji v patek 19.1.2018 zasilku budu mit.A zase nic. Od pondeli tohoto tydne-22.1.2018 uz ani nezvedaji telefon. Je streda 24.1.2018,opet cekam doma a zase nic.Tekze vzhledem k tomu ze tato zasilka prisla do Ostravy na SPU 12.1
2018 a ti ji poslali 13.1.2018 do tech Kuncic, je to dnes jiz 13 dnu co jde z Privozu do Hrabuvky!?! Takze jiste chapete, ze mi dosla trpelivost.Barbara Elisova.Dekuji.
LF177263522CN
Dodat balicek a zrychlit sluzby.
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman