Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21026Bezmoc! LF177263522CN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Barbara Elisova

Znění stížnosti

Ma zasilka lezi jiz 12 dnu nekde na uzlu v Kunčicich.Pres pul sveta sla nekolik dni,protoze se mi ji snazili z Aliexpresu dorucit rychle,ale pres Ostravu jde jiz skoro 14 dnu.Kdyz jsem minuly tyden do tech Kuncic volala( na telefonni cislo 954 932 309) tvrdili mi ze urcite nejpozdeji v patek 19.1.2018 zasilku budu mit.A zase nic. Od pondeli tohoto tydne-22.1.2018 uz ani nezvedaji telefon. Je streda 24.1.2018,opet cekam doma a zase nic.Tekze vzhledem k tomu ze tato zasilka prisla do Ostravy na SPU 12.1
2018 a ti ji poslali 13.1.2018 do tech Kuncic, je to dnes jiz 13 dnu co jde z Privozu do Hrabuvky!?! Takze jiste chapete, ze mi dosla trpelivost.Barbara Elisova.Dekuji.


Produkt

LF177263522CN


Požadované řešení

Dodat balicek a zrychlit sluzby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 09:10, před 7 lety

Nebyla-li zásilka doručena, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.