Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2103Nevrácení peněz za nevyužitelný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Leona Hurtová

Znění stížnosti

Koupila jsem si 3 vouchery na www.nakupvakci.cz na 2x pizza nebo těstoviny do Ristorante San Marino v Praze platné do 30.1.2014. Dva vouchery jsem využila a třetí se využít nepodařilo, protože restaurace je od 31.12.2013 zavřená, telefonní číslo není v provozu a nikdo nereaguje na maily.
Slevový portál jsem proto dne 27.1.2014 požádala o vrácení peněz, což ale bylo odmítnuto s odůvodněním, že majitel restaurace zemřel a probíhá dědické řízení. Můj argument, že jsem uzavřela smlouvu se slevovým portále a nikoli s restaurací a dědické řízení se mě netýká, byl odmítnut. Zjistila jsem, že stejnou odpověď obdrželi i další majitelé voucherů: http://www.lunchtime.cz/ristorantesanmarino/#hodnoceni.
Podle mého názoru se jedná o neoprávněné obohacení ze strany slevového portálu.


Produkt

2x pizza nebo 2x těstoviny v San Marinu topper-image Platnost kupónu do 30. 1. 2014 Ristorante San Marino www.lunchtime.cz/ristorantesanmarino Vavřenova 1789/14a, Praha 4, Kousek od autobusové zastávky Novodvorská Nabídka se nevztahuje na pizzu San Marino, těstoviny Asiatica a pizzu a těstoviny č. 211, 219, 221, 43, 71, 72, 73, 82, 83, 90, 51 Rezervace nutno provádět 24 hodin předem a to vždy po 15 hodině Otevírací doba je PO-PÁ 15 – 23 hodin, So-NE 11 – 23 Hodin Rezervační doba je PO –NE od 15 – 23 hodin Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru a poté ho donést vytištěný s sebou! V případě nespokojenosti s využitým voucheru uplatňujte reklamaci přímo osobně v provozovně! Pizzu nebo těstoviny je možné odnést si s sebou za poplatek 13 Kč za krabici Pizza a těstoviny lze kombinovat Prodejce slevového voucheru: Otto Minář, Vnější 1082/9, Praha 4, IČ: 62898396 V případě nespokojenosti s využitím voucheru uplatňujte prosím reklamaci přímo v provozovně u uplatnění voucheru


Požadované řešení

Vrácení peněz na můj účet, který jsem uvedla ve svém mailu zaslaném slevovému portálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 09:43, před 11 lety

V těchto případech se skutečně posuzuje, jaký je vztah mezi poskytovatelem služby a slevovým portálem, který může být pouze zprostředkovatelem. I přes to, že se v některých ustanoveních obchodních podmínek vzdává slevový portál odpovědnosti, je zde také stanoveno, že Nakupvakci.cz odpovídá pouze za to, že v souladu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami bude spotřebiteli dodán slevový kupon a že použití slevového kuponu nebude poskytovatelem odmítnuto, splní-li spotřebitel stanovené podmínky. Přičemž zde bylo použití kuponu odmítnuto a spotřebitel by se tak mohl dovolat na základě tohoto ustanovení obchodních podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 15:55, před 10 lety

Společnost Garuma s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.