Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21031Nedoručený balík a oznámení o zásilce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

David Špelina

Znění stížnosti

Dne 19.12.2017 byl na pobočku České pošty doručen balík číslo zásilky CH029388312US. To, že příslušný doručovatel se neobtěžuje zazvonit a balík, který byl zaplacený s doručením doručit jsme si již zvykli, ale, že se již Česká pošta neobtěžuje dát do schránky ani oznámení o uložení zásilky je naprosto neslýchané. Jednalo se o dárky k vánocům pro dítě, kdy se tak vše mohlo stihnout. Takto dárky byly doručené až po vánocích a dne 27.12.2017 jsme byli u vedoucí pobočky Plzeň, Skladová ulice věc řešit, kdy nám bylo přislíbeno, že se věcí Česká pošta bude zabývat a budeme informováni. Do dnešního dne se tak však nestalo. Nejen, že Česká pošta si nechává platit za služby, které neplní, ale slibuje věc řešit a ani to poté neplní.


Produkt

Balík č. CH029388312US, nedoručení zásilky a oznámení o uložení zásilky.


Požadované řešení

Vrácení poplatku za doručení. Neproběhla služba, není nárok na placení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 09:01, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.