Společnost


B-Techs Import&Sale, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21032Nemožnost uskutečnit reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Tatiana Kováčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v září roku 2016 jsem zde zakoupila telefon. Bohužel teď přestal fungovat jak by měl a já bych ho potřebovala reklamovat. Na stránkách jsem narazila na to že stránky jsou pod "rekonstrukcí" a někdo je odkoupil. Když jsem se dovolala pánovi co to měl "koupit" bylo mi zděleno, že to bohužel není pravda a on sám se snaží pana Bezděka kontaktovat aby tyto informace odstranil.

Psala jsem i email ale nic. Teď jsem prohlédal nějaké diskuze a zjistila, že nejsem jediná. Bohužel už nevím jak jinak se pokusit o nápravu bez toho abych do toho zatáhla policii a znepříjemnila tak sobě život ještě více.

Děkuji,

Kováčová


Produkt

Telefon Elephone P9000 Lite v černé barvě. Pořizovací cen 5.555,-


Požadované řešení

Chci telefon reklamovat a nechat opravit. Pokud tak nebude učiněno tak vrátit peíze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 10:33, před 7 lety

V takové situaci doporučujeme reklamaci uplatnit prokazatelně vůči společnosti. Tzn., reklamovat nejlépe zasláním doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla uvedenou v obchodním rejstříku, a sice: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1. Zde je podnikatel povinen přebírat poštu, a pokud psaní nepřevezme, uplatní se domněnka doby dojití.

Pak je prodávající dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.