Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vo využívaní vašich služieb sa píše:
(3) Už pri registrácii vzniká prvý (bezplatný) zmluvný vzťah medzi spoločnosťou Academic Singles a zákazníkom, pre ktorý platia tieto Všeobecné obchodné podmienky.
(4) Objednaním spoplatneného výkonu uzatvára registrovaný zákazník potom ďalší zmluvný vzťah so spoločnosťou Academic Singles oddelený od registrácie (tzv. Prémiové členstvo), pre ktoré rovnako platia tieto Všeobecné obchodné podmienky. Zákazník bude pred uzatvorením tohto ďalšieho zmluvného vzťahu informovaný o spoplatnení služby a príslušných platných cenách a platobných podmienkach. Tento ďalší zmluvný vzťah týkajúci sa spoplatnených služieb sa uskutoční tým, že zákazník bude akceptovať platobný záväzok na príslušných internetových stránkach / aplikáciách kliknutím na tlačidlo Potvrdiť.
Náš "zmluvný vzťah bol iba bezplatný. NIKDY ste ma neupozornili že chcete so mnou uzatvoriť VIP členstvo!!!O žiadny spoplatnený zmluvný vzťah som vás NIKDY nežiadala, ani o žiadne prémiové členstvo!!! Ako píšete,mala by som váš návrh potvrdiť kliknutím na tlačidlo, čo som NEUROBILA.
Neoprávnene ste sa, (je mi záhadou ako ste to dokázali) cez moju platobnú kartu dostali na môj účet a vybrali ste si sumu 59,80€.
Upozorňujem vás, že toto je krádež a dávam na vás trestné oznámenie!!!
(7) Uplatnenie používateľských práv: odvolanie súhlasu a oprava dát
Zákazník má právo kedykoľvek odvolať súhlas s používaním jeho dát – ako je podrobne opísané vyššie – alebo požadovať opravu dát k jeho osobe uložených u spoločnosti Academic Singles - be2 be2.
"VIP" členství na seznamovacím portálu Be2 Be2
Týmto znova žiadam o ZRUŠENIE vami SPOPLATNENÉHO zmluvného vzťahu a žiadam okamžité zrušenie môjho účtu a jeho vymazanie, vrátane môjho profilu - moja mailová adresa je marika.nitra@gmal.com a VRÁTENIE neoprávnene strhnutých 59,80€!!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala, jelikož pod adresou, uvedenou v rámci předešlého komentáře, není v systému evidovaný žádný uživatel (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.