Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 3.12.2017 jsem po internetu objednal 4ks. vstupenek na koncert J. Nohavica u f. Viagogo. Cena 7 040.
Na objednávkovém formuláři bylo jasně uvedeno že se jedná o vstupenky do nejlepší zóny, k sezení, se zárukou že budeme všichni 4 sedět vedle sebe.
2.1. přišel mail že si můžu stáhnout vstupenky, ty jsou ale k stání.
Bohužel společnost nelze kontaktovat a zjednat nápravu. Cítím se podveden.
Karel Pavlíček
4x vstupenka na J. Nohavica, objednávka č. 14896570
Navrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že došlo k chybě na straně prodejce a neplnil tak dle uzavřené smlouvy, tedy dodal vstupenky ke stání, nikoli k sezení dle učiněné objednávky, pak lze předmět koupě reklamovat podle ustanovení § 2161 odst. 1 občanského zákoníku za nedodržení jakosti při převzetí, jelikož prodejce nedodržel ujednané vlastnosti (cenu/kategorii vstupenek). Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.