Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21037Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Karel Pavlíček

Znění stížnosti

Dne 3.12.2017 jsem po internetu objednal 4ks. vstupenek na koncert J. Nohavica u f. Viagogo. Cena 7 040.
Na objednávkovém formuláři bylo jasně uvedeno že se jedná o vstupenky do nejlepší zóny, k sezení, se zárukou že budeme všichni 4 sedět vedle sebe.
2.1. přišel mail že si můžu stáhnout vstupenky, ty jsou ale k stání.
Bohužel společnost nelze kontaktovat a zjednat nápravu. Cítím se podveden.
Karel Pavlíček


Produkt

4x vstupenka na J. Nohavica, objednávka č. 14896570


Požadované řešení

Navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2018 12:55, před 7 lety

V případě, že došlo k chybě na straně prodejce a neplnil tak dle uzavřené smlouvy, tedy dodal vstupenky ke stání, nikoli k sezení dle učiněné objednávky, pak lze předmět koupě reklamovat podle ustanovení § 2161 odst. 1 občanského zákoníku za nedodržení jakosti při převzetí, jelikož prodejce nedodržel ujednané vlastnosti (cenu/kategorii vstupenek). Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 21:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.