Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu loňského roku jsme si zakoupili víkendový pobyt v hotelu U tří růží ve Špindlerově mlýně za 2450 Kč na poslední zářijový víkend. Ihned jsme zaplatili, ale majitel nám oznámil, že hotel je uzavřen. Žádali jsme proto zpět peníze, ale Slever nám odpověděl, že je musíme vymáhat na majiteli. Ten nereaguje na emaily ani telefonáty. Snažili jsme se vše vyřešit zdvořilou cestou, novým termínem, ale opět nic. Neuspěli jsme ani u pojišťovny AXA, kde jsou kupony pojištěny. Poraďte, co dělat dále.
číslo kuponu: 21-113226841112
Vrácení peněz nebo nabídka nového termínu na využití kuponu.
|
Tweet |
V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, je třeba nárok skutečně vymáhat po obchodníkovi poskytující ubytování.
V případě, že bylo sjednáno pojištění zahrnující tuto situaci, měla by pojišťovna ve sjednané výši škodu nahradit.
Společnost JAREA, s.r.o., nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Pokud byla reklamace uplatněna v souladu s obchodními podmínkami a nebyla uznána, bylo by možné případný spor řešit v soudním řízení.