Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21041Nedoručování zásilek - Česká pošta - depo 704

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2018, před 7 lety

Marcel Alferi

Znění stížnosti

Dobrý den. Opakovaně mi nebyla poštou dodána zahraniční zásilka z depa 704. V aplikaci pro sledování zásilek jsou nepravdivé (nesmyslné) údaje, které jsou ze strany české pošty následně pozměňovány. V obou případech mne Česká pošta nikterak o zásilce nevyrozuměla (lístek do schránky, telefonát, SMS), při stížnosti na místní poště mi bylo řečeno, že toto spadá pod rozvozové depo a ne pod doručovatele u nás na vesnici. Infolinka ČP mne odkázala na 2 tel. čísla depa (stejná jaká jsou uvedena i na web str.), na která se nedá dovolat. Důkazy o svém tvrzení přikládám v neveřejné části této stížnosti. Příkladem cituji ze sledování zásilky:

Dodání položky bylo neúspěšné 2017-12-22 06:39:00

Dodání položky bylo neúspěšné 2017-12-22 06:38:00

Dodání položky bylo neúspěšné 2017-12-21 21:11:00

Nepředpokládám, že jiný než fiktivní rozvoz se koná po 21 hodině a nebo doručování se opakuje po 1 minutě.


Požadované řešení

Navrhuji, aby mi bylo Českou poštou uhrazeno případné poštovné za opětovné zaslání zásilky a žádám, aby byly vyvozeny osobní důsledky u odpovědných osob, neboť pravděpodobně jinak se služby České pošty nikdy nezlepší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2018 10:14, před 7 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku. Poštovné se vrací vždy tomu, kdo ji podniku při podání uhradil, což je ve většině případů odesílatel.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.