Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, pokaždé, když si objednám balíček, tak mi přijde nejdříve SMS, ve které je mi sděleno, že mi bude v určitý den zásilka doručena. Vždy se samozřejmě snažím být v tu dobu doma, ale večer mi přijde SMS, že přes veškerou snahu mi balíček nebyl doručen. Ráda bych věděla, o jakou snahu se jedná a proč tedy pošta vyloženě lže, že se snažila a přitom nikdo nepřijel, nezazvonil, o nějaký, byť nedbalý pokus se nikdo nesnažil. Proč tedy Česká pošta nabízí službu - jako je doručení balíku domů - když není schopna a ještě k tomu navíc lže. Vidím, že takových stížností je tady hodně a moc tedy prosím o odpověď, zda se jedná o nápravě této nedokonalé služby. Děkuji.
Váňová
zásilka DR 2090667779U, měla být doručena 24.1.2018
POkud možno opravdové doručení zásilky a ne vylhaná informace, že se někdo snažil, když to není pravda.
|
Tweet |
Služba Balík do ruky garantuje dodání během následujícího pracovního dne. Pokud tento příslib nebyl dodržen, ačkoli adresát se po celou smluvenou dobu nacházel v místě bydliště, nebyly dodrženy podmínky garantované českou poštou, má proto spotřebitel právo na navrácení části dopravného dle čl. 55 poštovních podmínek, konkrétně rozdílu mezi cenným balíkem a balíkem do ruky dle platného ceníku České pošty dostupného zde https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/kompletni_cenik.pdf/528acb00-cbab-450e-8a94-90add1cf405b.
Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman