Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
-30.12.2013 podání reklamace- během nabíjení tabletu poblikává display a probíjí na zadní stranu (předpokládané datum opravy: 29.1.2014)
-21.1.2014 oznámení, že je reklamace vyřešena (PRVNÍ reklamační protokol)
-23.1.2014 na pobočce tablet není, prý je stále v servisu (oznámení o úmyslu odstoupit od smlouvy, pokud tablet nebude na pobočce ve stanovenou dobu)
-23.1.2014 email- poškozené USB- vytržené ze zákl. desky, možná mimozáruční oprava v ceně 1690
-tablet se nabíjí kulatým konektorem, USB do předání v pořádku
-oprava odmítnuta, upozornění na možnou chybu
-později zjištěno, že toto se týkalo úplně jiného tabletu
-30.1.2014-po uplynutí lhůty na opravu na pobočce tablet není, peníze vrátit odmítají, jakékoliv potvrzení o tom odmítají vydat, tablet je prý stále v servisu
-dle reklamačního technika je reklamace řešena výměnou za nový kus, ten prý poslali 29.1.2014 (DRUHÝ reklamační protokol)
-31.1.2014-přijat balíček, datum podání 30.1.2014 (tedy PO stanovené lhůtě), v balíčku původní přístroj a TŘETÍ reklamační protokol
Podle mého názoru CZC.cz při této reklamaci:
1) nedodrželo lhůtu pro reklamační řízení
2) na jednu reklamaci vystavili 3 reklamační protokoly - s jinými čísly reklamace a závěry, které nejsou ve vzájemné shodě
Tablet Point of view ProTab2, 9,7
Odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele platí, že pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy na odstoupení od kupní smlouvy. Dle nám dostupných informací bylo posledním dnem pro vyřízení reklamace 29.1.2014. Pokud v ten den nebyl kupující informován, že může reklamaci, včetně odtraněné uznané vady převzít, nebyla reklamace vyřízena včas.
Dobrý den, paní Sušická,
vedoucí reklamací, p. Boček, se Vás již několikátý den snaží marně kontaktovat, aby Vám situaci vysvětlil a probral možnosti řešení.
Bohužel se to stále nedaří.
Prosím, kontaktujte p. Bočka na emailu bocek@czc.cz
Děkuji
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTest a panu Bočkovi za pomoc při řešení reklamace.