Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2105Problematická reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Petra Sušická

Znění stížnosti

-30.12.2013 podání reklamace- během nabíjení tabletu poblikává display a probíjí na zadní stranu (předpokládané datum opravy: 29.1.2014)
-21.1.2014 oznámení, že je reklamace vyřešena (PRVNÍ reklamační protokol)
-23.1.2014 na pobočce tablet není, prý je stále v servisu (oznámení o úmyslu odstoupit od smlouvy, pokud tablet nebude na pobočce ve stanovenou dobu)
-23.1.2014 email- poškozené USB- vytržené ze zákl. desky, možná mimozáruční oprava v ceně 1690
-tablet se nabíjí kulatým konektorem, USB do předání v pořádku
-oprava odmítnuta, upozornění na možnou chybu
-později zjištěno, že toto se týkalo úplně jiného tabletu
-30.1.2014-po uplynutí lhůty na opravu na pobočce tablet není, peníze vrátit odmítají, jakékoliv potvrzení o tom odmítají vydat, tablet je prý stále v servisu
-dle reklamačního technika je reklamace řešena výměnou za nový kus, ten prý poslali 29.1.2014 (DRUHÝ reklamační protokol)
-31.1.2014-přijat balíček, datum podání 30.1.2014 (tedy PO stanovené lhůtě), v balíčku původní přístroj a TŘETÍ reklamační protokol

Podle mého názoru CZC.cz při této reklamaci:
1) nedodrželo lhůtu pro reklamační řízení
2) na jednu reklamaci vystavili 3 reklamační protokoly - s jinými čísly reklamace a závěry, které nejsou ve vzájemné shodě


Produkt

Tablet Point of view ProTab2, 9,7


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:39, před 11 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele platí, že pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy na odstoupení od kupní smlouvy. Dle nám dostupných informací bylo posledním dnem pro vyřízení reklamace 29.1.2014. Pokud v ten den nebyl kupující informován, že může reklamaci, včetně odtraněné uznané vady převzít, nebyla reklamace vyřízena včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2014 02:47, před 11 lety

Dobrý den, paní Sušická,

vedoucí reklamací, p. Boček, se Vás již několikátý den snaží marně kontaktovat, aby Vám situaci vysvětlil a probral možnosti řešení.

Bohužel se to stále nedaří.

Prosím, kontaktujte p. Bočka na emailu bocek@czc.cz

Děkuji

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2014 16:45, před 11 lety


Petra Sušická

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTest a panu Bočkovi za pomoc při řešení reklamace.