Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#21055Vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2018, před 7 lety

Petr Toms

Znění stížnosti

Dne 21.1.2018 zpráva od Vodafone(kopie sms od Vodafone) : Dobry den, posledni Vyuctovani pro platce Petr Toms je vystavene na celkovou castku 2740 Kc.
Castka obsahuje i nesplaceny zustatek za minula obdobi 2740 Kc, ktery je nutne co nejdrive zaplatit.
Pro uhradu castky po splatnosti i nove castky, ktera ma splatnost 07.02.2018, muzete pouzit stejne symboly z teto SMS.
Cislo uctu pro platbu 117292/0300, VS: 523150330, SS: 3258203.
Detail Vyuctovani najdete v aplikaci Muj Vodafone na http://www.vodafone.cz/vyuctovani .
Prihlasit se muzete po dobu az 6 mesicu pomoci cisla platce 3258203 a administratorskeho hesla nebo hesla tohoto platce.
Vas Vodafone

Od operátora jsem se dozvěděl ,že tato částka byla vyhrabána z roku 2005.Upozornění na tuto částku ,vzniklo na základě mé žádosti o datovou sim kartu dne 11.1.2018.

Má reakce : Email
Dobrý den,
dne 22.1.2018 mi přišla sms od Vodafone(kopie viz níže)
dne 22.1.2018 jsem reagoval přes reklamační formulář na stránkách :

https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/

Vše bylo přeposláno i na číslo : osobní péče Vodafone (800777708).


Dodnes nemám žádnou reakci ,která je od Vodafone nutná pro mého právního zástupce a zaslání kopie v podnětu pro kontrolu.

Děkuji předem za rychlou reakci.

Petr Toms


Produkt

Vyúčtování


Požadované řešení

komunikace ze strany Vodafone


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2018 08:09, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2018 16:59, před 7 lety

Dobrý den, pane Tomsi,

podle Vašeho popisu už jste podal reklamaci prostřednictvím online formuláře na našich webových stránkách. U Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ uvádíme, že většinu takto podaných reklamací vyřídíme do 10 pracovních dnů, nejpozději do 30 dnů. Proto Vás prosím o trpělivost, naše vyjádření určitě obdržíte v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2018 06:22, před 7 lety


Petr Toms

Komunikace tedy funguje pouze přes třetí stranu.
Citace : Pro úhradu částky po splatnosti i nové částky(?), která má splatnost 07.02.2018.
Citace : Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

(vzhledem k lhůtě na reklamaci jde především o zaplacení ,které má být provedeno do 7.2.2018.)

Nebylo-li právo vykonáno v promlčecí lhůtě, promlčí se a dlužník není povinen plnit. Plnil-li však dlužník po uplynutí promlčecí lhůty, nemůže požadovat vrácení toho, co plnil. Promlčují se všechna majetková práva s výjimkou případů stanovených zákonem (například právo vlastnické, právo domáhat se rozdělení společné věci, právo na zřízení nezbytné cesty a či právo na vykoupení reálného břemene).

Jedná-li se o právo vymahatelné u orgánu veřejné moci, je obecná promlčecí doba tříletá a běží od doby, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé. Právo může být uplatněno poprvé, pokud se oprávněná osoba dozvěděla o okolnostech rozhodných pro počátek běhu promlčecí lhůty, anebo kdy se o nich dozvědět měla a mohla. Majetkové právo se promlčí nejpozději uplynutím deseti let ode dne, kdy dospělo, ledaže zákon zvlášť stanoví jinou promlčecí lhůtu. V některých zákonem stanovených případech bývá promlčecí doba kratší nebo delší. (například právo požadovat, aby soud určil na základě smlouvy o smlouvě budoucí obsah budoucí smlouvy, se promlčí za jeden rok od posledního dne lhůty, kdy měla být budoucí smlouva uzavřena a oproti tomu jedná-li se o životní pojištění, promlčí se právo na pojistné plnění za deset let). Jestliže v průběhu promlčecí doby věřitel učiní právní úkon k zahájení nebo uplatnění svého práva v soudním řízení a v řízení řádně pokračuje, dochází ke stavění promlčecí lhůty, a promlčecí doba po dobu řízení neběží.

Základním předpokladem je, aby dlužník promlčení závazku v soudním řízení namítl, soud totiž k promlčení nepřihlíží z úřední povinnosti a nezkoumá sám v každém konkrétním případě, jestli došlo k promlčení. Námitka promlčení je tedy zcela v dispozici dlužníka a jen na něm záleží, zda si je této skutečnosti vědom a argument promlčení uplatní. Jestliže se dlužník promlčení dovolá, samotné právo věřitele nezanikne, bude však existovat pouze jako naturální obligace a nárok mu nebude přiznán. To však neznamená, že by poté dlužník nemohl svůj dluh splnit, jeho splnění již ale není soudně vynutitelné. Pokud dlužník oprávněně věřiteli promlčení namítne ještě před zahájením soudního sporu, je pro věřitele zbytečné soudní řízení vůbec začínat, neboť je zřejmé, že soud jeho nároku nevyhoví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 10:02, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se s řešením případu obrátil na ČTÚ. Na jeho žádost stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.