Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Této společnosti jsem uhradil premiove členství za její služby C Date. Nyní mi přišel upominkovy dopis, že jsem je nezaplatil. Žádám proto za prvé o zrušení premioveho členství a smazání účtu a o vysvětlení proč bych měl platit znovu.
Premiove členství C Date
Viz popis.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,
děkujeme Vám.
Email pro moji registraci je 754.012a754.013@seznam.cz.
Navíc jsem zjistil, že vy jste požadovali částku přes 2 000 Kč a včera jsem byl vasi zastupující právní firmou požádán o částku přes 1 800 Kč, kterou jsem tedy uhradil. Doufám že toto není nějaký Váš pokus o to, že jsem ,,nezaplatil celou částku" a že nebude naskakovat penále a budete po mě pořád chtít nějaké peníze. Prosím o vysvětlení proč tento rozdíl v částkách. Pokud totiž budete požadovat další peníze už to nebudu brát za svojí chybu ale za podvod z vaší strany a podle toho budu i jednat.
Na závěr zopakuji že trvám na zrušení Premioveho členství a na a smazání účtu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spořebitele.
ID: IQA4DC04
Dobrý den,
rozdíl ve výši 298 Kč představuje poplatky interního zpracování dluhů, které nejsou součástí jejich externího vymáhání.
Jakmile bude dlužná částka z naší strany přijatá a zaevidovaná, bude proces započatý ze strany externí společnosti zastaven. Svůj profil budete moci následně vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie => "Nastavení" => "Smazat (můj) profil".
Takže budu nebo nebudu muset ten rozdíl uhradit, případně jak.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: IQA4DC04
Dobrý den,
v případě jakýchkoliv dalších dotazů souvisejících s úhradou dlužného poplatku externí společnosti se prosím obraťte přímo na ně,
velice Vám děkujeme!
Dnes jsem mluvil s Vaší zastupující právní společnosti a ta tvrdí že jí nic nedlužím. Takže se znovu ptám, kde vznikla ta rozdílná částka, jestli došlo k omylu nebo jí někomu dluzim, případně komu.
Do svého profilu se nemůžu dostat a nemohu ho tedy ani smazat. Navrhuji proto řešení, jestli byste nemohli zrušit moje premiove členství a profil vy a zaslat potvrzení o tomto na email mbilek16@seznam.cz Děkuji předem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: IQA4DC04
Dobrý den,
v zájmu co nejrychlejšího objasnění vzniklých obtíží a jejich nápravy prosím zašlete jejich popis spolu s přeposlanou komunikací se společností Intrum Justitia přímo našemu Zákaznickému centru: service@c-date.cz,
velice Vám děkujeme.
Přeposlaný email pro service@c-date.cz:
Dobrý den,
posílám vyjádření k řešní naší záežitosti, viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/21063/
S touto společností jsem komunikoval pouze telefonicky. Měl jsem uhradit částku přes 1 800 Kč.
Když jsem zjistil, že původně byla požadovaná vyšší částka, tak jsem je znovu telefonicky kontaktoval
a bylo mi sděleno, že došlo asi k nejaké nesrovnalosti, ale že nic už nedlužím.
S pozdravem Michal Bílek
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: IQA4DC04
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: