Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21063Premiové členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2018, před 7 lety

Michal Bílek

Znění stížnosti

Této společnosti jsem uhradil premiove členství za její služby C Date. Nyní mi přišel upominkovy dopis, že jsem je nezaplatil. Žádám proto za prvé o zrušení premioveho členství a smazání účtu a o vysvětlení proč bych měl platit znovu.


Produkt

Premiove členství C Date


Požadované řešení

Viz popis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 08:48, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 14:44, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2018 15:05, před 7 lety


Michal Bílek

Email pro moji registraci je 754.012a754.013@seznam.cz.
Navíc jsem zjistil, že vy jste požadovali částku přes 2 000 Kč a včera jsem byl vasi zastupující právní firmou požádán o částku přes 1 800 Kč, kterou jsem tedy uhradil. Doufám že toto není nějaký Váš pokus o to, že jsem ,,nezaplatil celou částku" a že nebude naskakovat penále a budete po mě pořád chtít nějaké peníze. Prosím o vysvětlení proč tento rozdíl v částkách. Pokud totiž budete požadovat další peníze už to nebudu brát za svojí chybu ale za podvod z vaší strany a podle toho budu i jednat.
Na závěr zopakuji že trvám na zrušení Premioveho členství a na a smazání účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 15:22, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spořebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2018 12:18, před 7 lety

ID: IQA4DC04


Dobrý den,

rozdíl ve výši 298 Kč představuje poplatky interního zpracování dluhů, které nejsou součástí jejich externího vymáhání.

Jakmile bude dlužná částka z naší strany přijatá a zaevidovaná, bude proces započatý ze strany externí společnosti zastaven. Svůj profil budete moci následně vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie => "Nastavení" => "Smazat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2018 18:29, před 7 lety


Michal Bílek

Takže budu nebo nebudu muset ten rozdíl uhradit, případně jak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 07:47, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2018 11:23, před 7 lety

ID: IQA4DC04


Dobrý den,

v případě jakýchkoliv dalších dotazů souvisejících s úhradou dlužného poplatku externí společnosti se prosím obraťte přímo na ně,

velice Vám děkujeme!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.2.2018 11:02, před 7 lety


Michal Bílek

Dnes jsem mluvil s Vaší zastupující právní společnosti a ta tvrdí že jí nic nedlužím. Takže se znovu ptám, kde vznikla ta rozdílná částka, jestli došlo k omylu nebo jí někomu dluzim, případně komu.
Do svého profilu se nemůžu dostat a nemohu ho tedy ani smazat. Navrhuji proto řešení, jestli byste nemohli zrušit moje premiove členství a profil vy a zaslat potvrzení o tomto na email mbilek16@seznam.cz Děkuji předem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2018 11:46, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2018 11:14, před 7 lety

ID: IQA4DC04


Dobrý den,

v zájmu co nejrychlejšího objasnění vzniklých obtíží a jejich nápravy prosím zašlete jejich popis spolu s přeposlanou komunikací se společností Intrum Justitia přímo našemu Zákaznickému centru: service@c-date.cz,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2018 00:22, před 7 lety


Michal Bílek

Přeposlaný email pro service@c-date.cz:

Dobrý den,
posílám vyjádření k řešní naší záežitosti, viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/21063/
S touto společností jsem komunikoval pouze telefonicky. Měl jsem uhradit částku přes 1 800 Kč.
Když jsem zjistil, že původně byla požadovaná vyšší částka, tak jsem je znovu telefonicky kontaktoval
a bylo mi sděleno, že došlo asi k nejaké nesrovnalosti, ale že nic už nedlužím.

S pozdravem Michal Bílek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 18:06, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2018 12:25, před 7 lety

ID: IQA4DC04


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 22:05, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2018 07:12, před 7 lety


Michal Bílek

Hodnocení: