Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#21064Zkazene maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2018, před 7 lety

Tvrdy Jan

Znění stížnosti

Ve Varnsdoru jsem navstivil Kaufland a pri nakupu masa tam bylo mlete zelenomodre tak jsem se zeptal prodavacky proc to prodavaji v takovem to stavua odpoved byla maso je v poradku to je jen otlacene tak jsem odpovedel aby to prodali jinemu blbci ktery chce dostat zloutenku nebo jinou nemoc.Devcata od pultu navrhla ze zavolaji sefa aby mi vysvetlil ze je vse vporadku,ja nechtel protoze me okradli o padesat korun o ktere jsem si byl ric na informacich a byli mi vraceny ale omluva zadna pripada mi ze mi zakaznici jsme na obtiz.


Požadované řešení

Necci videt oschle a zkazene maso na pultu jinak to vyfotim a poslu do televize a na higienu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 11:36, před 7 lety

Obecně platí, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zdali v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 18:07, před 7 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 20:58, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:32, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.