Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Ve Varnsdoru jsem navstivil Kaufland a pri nakupu masa tam bylo mlete zelenomodre tak jsem se zeptal prodavacky proc to prodavaji v takovem to stavua odpoved byla maso je v poradku to je jen otlacene tak jsem odpovedel aby to prodali jinemu blbci ktery chce dostat zloutenku nebo jinou nemoc.Devcata od pultu navrhla ze zavolaji sefa aby mi vysvetlil ze je vse vporadku,ja nechtel protoze me okradli o padesat korun o ktere jsem si byl ric na informacich a byli mi vraceny ale omluva zadna pripada mi ze mi zakaznici jsme na obtiz.
Necci videt oschle a zkazene maso na pultu jinak to vyfotim a poslu do televize a na higienu
|
Tweet |
Obecně platí, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zdali v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.