Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#21066Nekvalitní autosedačka Römer Safefix Plus, barva Cosmos black

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2018, před 7 lety

Pavel Čech

Znění stížnosti

Autosedačku jsme zakoupili na doporučení přátel v lednu 2016, již od počátku používání lezou z černého potahu sedačky (barva Cosmos Black) bílá vlákna z vnitřního polstrování. Vypadá to hnusně. Celou dobu sedačku používala manželka ve svém voze. Poté, co jsem si na delší dobu přendal tuto autosedačku do svého vozu jsem navíc zjistil, že pokud není zatížena děckem, tak ve voze při jízdě velmi nepříjemně drnčí. Nemyslím si, že jsem snob, ale investoval jsem dost peněz do svého vozu, abych jezdil v klidu, tichu a pohodlí a takovéto drnčení autosedačky mě velmi obtěžuje.
Možná si může někdo myslet, že reklamovat autosedačku po roce je divné a že se jen účelově chceme zbavit sedačky, kterou nepotřebujeme, ale žena je znovu těhotná a reklamovat autosedačku v situaci, kdy potřebujete neustále dítě někam vozit autem není tak snadné. Proto jsem k reklamaci přistoupil až nyní, když máme autosedačku jinou, náhradní, o 3 tisíce levnější, která nedrnčí a nic z neleze.
Reklamoval jsem autosedačku u prodejce (firma Mall), ta odeslala sedačku k posouzení firmě Baby direct, kteří reklamaci posoudili jako neoprávněnou, že prý se vada neprojevila.


Produkt

dětská autosedačka Römer Safefix Plus, barva Cosmos black


Požadované řešení

vrácení peněz. Společnost, která vyrobí takový šmejd, si ani nic jiného nezaslouží...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 11:41, před 7 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady.

Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 17:24, před 7 lety

Vážený pane Čechu,

je nám líto, že nedošlo k uznání Vaší reklamace, kterou jste u nás podával.

Kontrolovala jsem servisní protokoly, které byly k danému úkonu vystaveny a bohužel opravdu dle servisního střediska se vada při diagnostice neprojevila.

V případě, že s daným stanoviskem nesouhlasíte, mohu Vám doporučit podání nové reklamace se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku či se obrátit na soudního znalce, který vyjádření servisního technika vyvrátí či potvrdí.

Omlouvám se, ale bohužel Vám v rámci žádosti Odstoupení od kupní smlouvy nemohu vyjít vstříc.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 18:24, před 7 lety


Pavel Čech

Dobrý den paní Draštíková,
moje stížnost nebyla vůbec směřována na Mall, protože je mi jasné, že vy se zachováte podle doporučení servisní firmy. Štve mě firma Römer a firma Baby Direkt, která jim dělá v ČR obchodního zástupce. Skutečně jsem sedačku před několika dny reklamoval znovu, podpořeno videi s natočeným kraválem a uvolněnou opěrnou nohou. Odepsali mi druhý den, kdy ještě ani neměli sedačku, že podle videí je uvolněná opěrná noha a ta je odpovědná za ten bengál při jízdě. Tak snad se vše v dobré obrátí. Děkuji za vaši reakci.
Čech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2018 15:03, před 7 lety

Vážený pane Čechu,

děkujeme Vám za zpětnou informaci.

Pokud byste měl ještě jakékoliv dotazy k řízení reklamace, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:13, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2018 20:35, před 7 lety


Pavel Čech

Výhradní zástupce firmy Römer v ČR nebyl schopen v zákonné lhůtě 30 dní reklamaci vyřídit, proto mi firma Mall nabídla vrácení peněz. Ty už jsou v tuto chvíli na mém účtu. Jednání firmy Mall považuji za velmi profesionální a bezkonfliktní, proto pro mne nebyl problém si další autosedačku objednat opět u nich. Poměrně logicky se však již nejedná o autosedačku značky Römer... To bych musel být Krötén...
Díky všem za péči.
Čech

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.5.2018 15:30, před 7 lety


Pavel Čech

Hodnocení: