Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.1.2018 jsem v odpoledních hod. asi kolem 17 hod. stála po nákupu v jedné z dlouhých front u kasy v Bille - Plzeň, obchodní centrum Luna. Naše fronta postupovala velmi rychle, v pokladně pracovala p. Veselá Jiřina a přesto za mnou stál pár- starší muž a mladší žena a celou dobu nadávali na obsluhu pokladny a jak muž říkal" té tedy něco řeknu a s tou si to vyřídím". Při placení a poděkování za rychlou obsluhu mi cizí muž skočil do řeči a začal velmi neslušně na paní Veselou křičet a vytýkat jí, že nejsou ke koupi banány a že chce slevový kupon. Prodavačka mu slušně odpověděla, že banány ve slevě uz nejsou a že kupon muži vydá, ale ten si zřejmě chtěl udělat z prodavačky hromosvod a hulakal dál. Všem okolo to bylo trapné a nikdo se p. Veselé nezastal- což ani já ne, jen jsem zírala na hulváta.
Včera jsem se dozvěděla, že tento muž do Billy pravidelně chodí a vyvolává konflikty, tím se chci prodavaček zastat, protože jsou vždy slušné a trpělivé, a p. Veselé práce jde nejrychleji. Děkuji s pozdravem MUDr.Tomanová Irena
Chci jen aby jste poděkovali p. Veselé a ostatním prodavačkám za jejich práci
|
Tweet |
Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.