Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21069Zrušenie registrácie a odstúpenie od zmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2018, před 7 lety

Juraj Ostrolúcky

Znění stížnosti

Dnes 25.1.2018 som sa zaregistroval na tejto zoznamke a zaplatil VIP účet na 1 mesiac. Následne som zistil z emailu, že sa môj profil bude automaticky predlžovat.
Okamžite som poslal žiadosť o zrušenie emailom.


Produkt

Automatické predlžovanie prémiového profilu a automatické strhávanie platby /hneď na 3 mesiace/, zavádzanie, zlá komunikácia, nedostatočné informácie - celé to zaváňa obrovským podvodom.


Požadované řešení

Dobrý den,
Dnes som sa zaregistroval na Vašej zoznamke Be2 (stránka www.be2.sk). Následne som z emailu zistil zavádzajúce obchodné podmienky a hlavne neskutočne komplikovaný postup pre zrušenie premium účtu.
Ihneď som kontaktoval právnika a ak to bude nutné, budem kontaktovať i slovenskú obchodnú inšpekciu + zahraničnú.
Každopádne stále verím v korektné vyriešenie situácie a okamžité vyhovenie mojej žiadosti.

Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 25.1.2018, požadujem okamžité odstúpenie od zmluvy. Zrušenie VIP členstva aktivované dnešným dňom, to jest 25.1.2018 na mesiac a následné zrušenie celého môjho profilu duredure
Profil: duredure
Email: durostro@hotmail.com
Krajina: Slovensko


Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov.
Zároveň vás žiadam o potvrdenie emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhánie dlhov ktoré by vznikli na základe vašej opozdenej reakcie podľa recenzií, ktoré máte na internete po riadnom ukončení z mojej strany, podľa vašich zmluvných podmienok.
Po dohode s mojim právnikom pre istotu odošlem scan tejto žiadosti o zrušenie znovu emailom s mojim vlastnoručným podpisom, ďalej následne poštou doporučene na Vašu uvedenú adresu v kontaktoch.

V Bratislave dňa 25.1.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 11:19, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 13:58, před 7 lety

ID: IDXJCP69


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 26.01.2018) kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.1.2018 14:51, před 7 lety


Juraj Ostrolúcky

Hodnocení:

Komentář: Vybavené, vďaka!