Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakované problémy s doručením zásilek do ulice Knapova.
Doporučený dopis RR365460463CZ byl uložen na poště bez pokusu o doručení a bez oznámení adresátovi. Oznámení nebylo vhozené do schránky, aktuální stav byl ověřen v aplikaci "Sledování zásilek" a zásilka byla uložena na poště.
Drůhý případ se jednal o nedoručení časopisu dTest číslo 01/2018, který byl vrácen odesílateli s odůvodněním "na uvedené adrese neznámý".
Předem děkuji. S pozdravem, S.K.
RR365460463CZ
Prověření a zajištění doručovačích služeb na pobočce Praha 99 pro nové ulice projektu U Lesoparku. Speciálně se jedná o ulici Knapova.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman