Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 26.11.2017 jsem si zakoupil přes internet 1 měsiční členství za 149kč. A 7.12.2017 jsem ručně napsal výpovědní dopis ,tak jak uvádějí na jejich stránkách, a zaslal na jejich výpovědní fax. Bohužel se mi nikdo neozval o zrušení členství nikdo nereagoval. Potom dne 27.12.2017 mi z účtu strhli neoprávněně částku 2247kč. i když jsem jim včas zaslal výpovědní fax který jsem ručně napsal ,tak jak uvadějí v podmínkách. Zablokoval jsem tímto mou dosavadní kartu. 25.1.2018 mi měli strhnout další částku a dnes mi přišlo upozornění že dlužím další částku 2530kč a musím zaplatit do 31.1.2018 jinak bude zahájen proces vymáhání . Zítra to jest 26.1.2018 zasílám osobně výpovědní dopis na jejich uvedenou adresu a plne zrušení vip členství a zrušení celého profilu. Prosím můžete mi pomoct ukončit členství na Academic Singles.
Děkuji
S pozdravem Kokeš
academic singles zrušení vip členství + uplné smazání meho profilu navrácení částky 2247kč
Dobrý den, chtěl bych prosím ukončit uplně své vip členství ,které se automaticky prodloužilo na tři měsíce,i když jsem zavčas zasílal výpovědní fax dne 9.12.2017 a ukončení členství. Nikdo na fax nereagoval. Tímto chci poprosit o vrácení částky 2247kč a o ukončení celého členství.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: SZB4ND15
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 26.01.2018) kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.