Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21081Stržená platba za nevyžádanou licenci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2018, před 7 lety

Andrea Cechakova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.1.18 mi bylo z účtu strženo 1690,-. Vzhledem k tomu že si po zkušenostech veškeré licence nenechávám obnovovat automaticky jsem si z banky vyžádal komu účet patří. Minulý rok jsme podávali stížnost na nefunkční clean up kdy společnost o problému věděla ale nám to oznámila až po pár týdnech nefunkčnosti. Následovalo menší přetahování a dohoda o kompenzaci, vyplacení licencí. Tím jsme s Avast společností skončili, už jejich služby nevyužíváme. Ovšem přesně rok poté mi opět strhli částku odpovídající Avast premier. Bohužel, společnost která prodává i českým spotřebitelům ze zásady nechce komunikovat česky. Já nemám číslo licence takže nemám nárok poslat oficální formulář a stejně by mi to bylo k ničemu, firma nepodporuje češtinu dokud se nepřitvrdí. Kam se obrátit, na ČOI? Nejde o částku nad 5 tisíc ale s chutí bych na ně podal trestní oznámení. Jejich emaily s odpovědí jsou naprosto směšné, moje též protože neumím anglicky. To že společnost komunikuje i česky mohu doložit ale jak je k tomu přinutit? Poslal jsem emaily na zmíněné adresy s kopií provedené platby, je tam vše, č.ú. platba částka jméno a stejně nejsou schopní platbu dohledat. rád bych někoho z České republiky, společnost nepovažuji za solidní a nyní se s ní bohužel opět musím handrkovat o něco co bylo dávno zrušeno.


Produkt

Nemám tušení, nic jsem si neobjednal, licence jsme zrušili minulý rok


Požadované řešení

Českou komunikaci a samozřejmě vrácení celé částky. O vysvětlení nestojím, stačí jak vysvětlovali proč prodávají nefukční clean up a přitom vědí že je závadný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 08:00, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 09:05, před 7 lety

Dobrý den,

Zákazník kontaktoval naši podporu, která je samozřejmě v češtině.

Objednávku s číslem 44572973200 se podařilo dohledat.

Tato objednávka byla zaúčtována z důvodu platné funkce automatického obnovení licence, která byla aktivní.

Zákazník mohl tuto službu kdykoliv zrušit. Objednávka je asociována se zákazníkem jménem Jiří Stropek.

Výše uvedená objednávka byla předána našemu distributorovi ke vrácení.

Vratka bude provedena do 10-ti pracovních dní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 09:42, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2018 09:56, před 7 lety


Andrea Cechakova

Společnost byla opakovaně vyzývána od 24.1. je s podivem že zareagovala až dnes. Nebýt prodejce jejich produktu neustále budeme dostávat tyto potěšující zprávy a komentář prodejce bez uvedený jména dokládám tak jak mi ho napsal sám ať si Avast sám uvědomí že poškozuje jenom sebe a přichází o klienty. Email není ve správném formátu, další problém takže jak zrušit něco když nevím heslo k emailu který není můj??

bohužel s tímto eshopem nemá naše společnost nic společného a s jejich praktikami se neztotožňujeme. Jediná cesta, kde můžete zažádat o vrácení peněz zpět je v jejich systému https://store.avast.com/DRHM/store?Action=DisplayCustomerServiceOrderSearchPage&SiteID=avast

Po přihlášení se dostanete ke své objednávce a vlevo dole dáte zpět na hlavní stranu nápovědy, kde zažádáte o vrácení.

bohužel jestli jste u nich někdy nějakou licenci měli, zaškrtli automatické prodlužování a mají vaše číslo karty, tak si peníze strnou, je však divné, že jste to už loni rušili, tím pádem to mělo být vše zrušené. Udělejte znovu požadavek na vrácení peněz, asi nemáte číslo objednávky, tak zadejte svůj e-mail a poslední čísla z bankovní karty, tím se do jejich systému dostanete. Na hlavní straně nápovědy jsou různé otázky, co s nimi chce vyřídit, ale ty ignorujte a sjeďte až úplně dolů, kde je tuším kontaktovat zákaznický servis a tam zadejte požadavek na vrácení peněz, čím více požadavků, tím lépe. Neexistuje telefonický kontakt a tak se s nimi není možné spojit a vyřídit to jinak než přes systém L také na vrácení peněz máte 30 dnů, čím dříve jim tam podáte žádost, tím lépe, nemá cenu psát na nějaký obecný e-mail, protože se Vám to vždy vrátí, abyste komunikoval v jakékoliv jiné řeči než česky L A souhlasím s Vámi, že zákazníků je více, kteří si na toto stěžují, pak se obracejí na nás jako prodejce, ale my s tím bohužel nic neuděláme, jen v případě, že už mají požadavek s číslem ID případu, můžeme to u AVAST Software zaurgovat. Zkuste se do systému přihlásit a zadejte požadavek.

Prní kontakt od Avastu: a dál si udělejte obrázek sami...

AVG Support support@help.avg.com
Komu:
rampacek64@seznam.cz
Re: Avast | Žádost o vrácení peněz - 05980844 [ ref:_00Db0Z3Sf._5000N1OFV2U:ref ]
Dobrý den,Děkujeme, že kontaktujete společnost Avast Software.Potvrzujeme, že peníze za Vaši požadovanou objednávku již byly naším distributorem vráceny.Měli byste již mít svou platbu zpátky na Vašem účtu, který byl pro platbu objednávky použit. V případě, že tomu tak není, kontaktujte prosím svou banku pro další informace, děkujeme.(id: 44572973200)S pozdravem,

Vladimir,
The Avast Support Team

support@help2.avast.com support@help2.avast.com
Komu:
argondie@centrum.cz, rampusak@seznam.cz, rampacek64@seznam.cz
Avast Zakaznicka podpora - Pozadavek #05980826 [
ref:_00Db0Z3Sf._5000N1OFUvY:ref ]
Dobrý den paní Čecháková a pane Stropku,

děkujeme Vám za kontaktování společnosti Avast.

Na emailovou adresu: rampusak@seznam.cz byla odeslána 2 emailová upozornění ohledně prodloužení licence ve dnech: 6. ledna 2018 a 14. ledna 2018. Pokud Vám tyto emaily nebyly doručeny, tak je možné, že zapadly do složky s nevyžádanou poštou. Odesláním objednávky č. 20154179862 v roce 2016 jste souhlasili s automatickým prodloužením licence, což bylo z Vaší strany potvrzeno uvedením platebních údajů z Vaší platební karty a odesláním objednávky jste souhlasil s našimi podmínkami. S tímto automatický prodloužením jste tedy výslovně souhlasili a pravděpodobně si nepřečetli podmínky objednávané služby.

Automaticky prodloužená objednávka č. 44572973200 byla již zrušena. V předchozím emailu jsme Vás informovali, že peníze budete mít zpět maximálně do 10ti pracovních dnů. Prosíme Vás o trpělivost a následnou kontrolu, zda byla částka v pořádku připsána na Váš účet.

Za objednávku č. 37467803700 není možné vrátit peníze, protože nabízíme záruku vrácení peněz 30 dnů od uskutečnění objednávky a objednávka je z ledna 2017.

Email rampusak@seznam.cz není náš....a byl program celý rok aktivně využívaný? Dá se to zjistit, nebyl bych řekla. V přílohách máte všechny přijaté žádosti. Až po pomoci jiného obchodníka se společnost ozvala, do té doby to bylo Dear Jiří Stropek...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 15:13, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2018 08:59, před 7 lety

Dovolte nám prosím sumarizovat celou situaci.

Dne 25.11.2016 byla pod emailem rampusak@seznam.cz vytvořena licence produktu Avast Premier Trial AR.

Jak již vyplývá z názvu produktu, jedná se o TRIAL licenci, která nabízí zákazníkům 60 dnů používání této licence zcela zdarma.

Tento produkt má aktivovanou službu automatického obnovení licence, která po uvedených 60-ti dnech licenci prodlouží o jeden rok a zákazníkovi se naúčtuje částka ročního poplatku.

Toto zaúčtování proběhlo poprvé dne 24.1.2017.

Služba automatického obnovení byla stále aktivní až do 29.1.2018 kde byla služba automaticky zrušena z důvodu vrácení peněz za poslední obnovení dne 24.1.2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 11:11, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost reagovat na vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2018 16:05, před 7 lety


Andrea Cechakova

Takže jak dokázat že jeden email není náš...za druhé, společnost mi neodpověděla proč reagovala česky po týdnu bombardování. Společnost mi odpověděla že činí dobré gesto a vrátí mi peníze zpět, cituji z emailu:Avast Zakaznicka podpora - Pozadavek #05980352 [
ref:_00Db0Z3Sf._5000N1OFT1e:ref ]
Dobrý den,

děkujeme Vám za kontaktování společnosti Avast. Rádi Vám pomůžeme.

Jak už jsme Vám uvedli v předchozích emailech, tak na naší straně nevznikla žádná chyba.

Po nainstalování programu Avast jste přímo v aplikaci vyplnil objednávku a produkt se automaticky aktivoval na plnou verzi. Vy jste vyplnil a odeslal objednávku, Vy jste zadal špatnou emailovou adresu, Vy jste zadal údaje o Vaší platební kartě, Vy jste odsouhlasil podmínky služby, kterou jste si zakoupil. Jak bychom si tohle mohli vymyslet? Bohužel, tím že jste uvedl nesprávný email, tak Vám nedorazil aktivační kód, ale produkt byl aktivován automaticky nákupem v aplikaci.

Mrzí nás pocit křivdy, který máte vůči naší společnosti, ale vyšli jsme Vám vstříc a objednávku Vám refundovali a peníze Vám budou během několika dnů připsány na Váš účet. Naše společnost nabízí záruku vrácení peněz do 30ti dnů od uskutečnění objednávky a proto není možné žádat o refundaci objednávky z roku 2017. To jste si loni nevšmil naúčtovaného nákupu na Vaší platební kartě?

Z naší strany je záležitost uzavřená.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kdykoli kontaktovat.

S pozdravem

Miroslav Rotrekl
Avast Zákaznická podpora

Ano, ale vy jste si nevšimli že jsme od nákupu odstoupili? Nicméně, společnost nám velmi rychle vrátila peníze zpět, samozřejmě jim máme děkovat. Nebudeme, celou záležitost dále necháváme na ČOI ať sama posoudí nakolik je společnost korektní a přátelská jak se jeví. Prodejci jejich produktů si na jejich jednání stěžují protože přicházejí o klienty a na konec Čech je asi pitomec, přišla nám na email opět bezplatná nabídka na super nový produkt od Avastu, což považujeme za vrchol arogance. Na to jak se společnost kasá jsme měli peníze na účtu opravdu velmi rychle, takže jednání asi nebude tak čisté a chybové z naší strany. Nejsem trouba, pokud jednou jejich produkt selhal nebudu si ho přece kupovat znovu. Nic neuzavírám, nechám případ prošetřit ČOI, víme moc dobře stejně jako společnost že nejsme ojedinělý případ protože by v úvodu jejich podpory neměli tohle upozornění...na hodně otázek mi zodpovězeno nebylo, nevadí, zodpoví se příslušnému orgánu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 11:04, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.